ΟΦΗ: Αποθεραπεία με την σκέψη στο ματς με τη Λαμία

SHARE:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα, έκαναν το μεσημέρι της Δευτέρας (6/2) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Όσοι αγωνίστηκαν, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας ενώ για τους υπόλοιπους η προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη (7/2), στις 10:30.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΜΠΑΣΚΕΤΟΦΗ

Στον τελικό του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων ο ΟΦΗ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του