Έκοψε την πίτα της σε καλό κλίμα η Μινωική (εικόνες)

SHARE:

Χαλάρωση είχε το πρόγραμμα της σημερινής ημέρας μετά το προπονητικό πρόγραμμα για τους παίκτες της Μινωικής. 

Σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας της Φορτέτσας δείπνησε στο γήπεδο και στη συνέχεια έγινε και η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, η οποία είχε πάνω το σήμα του σωματείου. 

Παίκτες, τεχνικό τιμ και διοίκηση τα είπαν σε χαλαρούς ρυθμούς, διασκέδασαν και έδωσαν ραντεβού για αύριο, Πέμπτη, έτσι ώστε να συνεχιστεί η προετοιμασία για το παιχνίδι του Σαββάτου με αντίπαλο τη Δαμάστα. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

SUPER LEAGUE 1

Παίκτης του ΠΑΟΚ ο Ελουστόντο

ΜΟΧΟΣ

Πέτρος Μυλόβας: «Νομίζω ότι φέτος θα είναι η χρονιά μας»

SUPER LEAGUE 1

Στον δρόμο για τη Θεσσαλονίκη ο Βούρος: Προφορική συμφωνία με Ηρακλή!

ΔΕΙΛΙΝΑ

Αισιοδοξία στα Δειλινά ενόψει της Γενικής Συνέλευσης

ΓΑΡΙΠΑ

Έρχονται μεταγραφικές ανακοινώσεις στη Γαρίπα

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Συνεχίζεται το… ψάξιμο στην ΑΕ Κατσαμπά

ΔΩΡΙΕΑΣ

Για τουλάχιστον τέσσερις προσθήκες ο Δωριέας

Π.Ο.Η.

Τα κενά «κρίνουν» τις μεταγραφές στον Παναθηναϊκό Ηρακλείου

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΧΑΝΙΑ

Chania City F.C: Τα πρόσωπα που θα πλαισιώσουν τον Ν. Νιόπλια στο τεχνικό τιμ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Έρχεται την Δευτέρα τα ξημερώματα στην Ελλάδα ο Κάρμο για τον Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Aνανέωσε για ακόμη δύο χρόνια με Καλουτσικίδη η Καλαμάτα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

H “πιτσιρικαρία” του ΟΦΗ και η Κ19