Δύο σημαντικές μονάδες της αμυντικής του γραμμής διατήρησε στο δυναμικό του ο ΑΣΑΒ, καθώς οι Μιχάλης Μαρής και Άγγελος Ανδρικάκης θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα της ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο στην Α2 ΕΠΣΗ.
Οι δύο έμπειροι κεντρικοί αμυντικοί συμφώνησαν με τη διοίκηση για την ανανέωση της συνεργασίας τους και θα αποτελέσουν βασικά στελέχη της ομάδας και στο νέο πρωτάθλημα, προσφέροντας ποιότητα, εμπειρία και σταθερότητα στα μετόπισθεν.
Με τον δυναμισμό τους και την εμπειρία από την κατηγορία φιλοδοξούν να βοηθήσουν την ομάδα και τον προπονητή, Νίκο Φανουράκη στην επίτευξη των φετινών στόχων της Αγ. Βαρβάρας.