Η τελετή των βραβείων για την ανάδειξη των κορυφαίων στο αθλητικό Marketing και την Επικοινωνία πλησιάζει και η ΠΑΕ ΟΦΗ δίνει για τέταρτη χρονιά δυναμικό παρών στα Sports Marketing Awards.

Ο ΟΦΗ συμμετέχει με πέντε υποψηφιότητες σε ισάριθμες κατηγορίες, δείγμα της σταθερής πορείας που ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και στην προσπάθεια ανάδειξης των κορυφαίων στιγμών της ιστορίας της μέσω αθλητικών ντοκιμαντέρ, με απόλυτο σεβασμό στους πρωταγωνιστές της.

Συγκεκριμένα στην κατηγορία Best CSR Campaign / Activity η κρητική ΠΑΕ διαγωνίζεται με την ενέργεια “Μου δίνεις το βιβλίο σου;” που έγινε από κοινού με την ομάδα “In Libro Vita, Δώστε στο βιβλίο ζωή” και μέσω της οποίας μαζεύτηκαν εκατοντάδες βιβλία που παραδόθηκαν σε σχολεία, φυλακές και σε συγκεκριμένα κοινωνικά ιδρύματα.

Επίσης η δράση με τίτλο: Δώσε το σύνθημα και “ντύσε” το λεωφορείο του ΟΦΗ, την οποία στήριξαν και συμμετείχαν μαζικά οι φίλαθλοι της του ΟΦΗ μέσα από μια απόλυτα δημοκρατική διαδικασία, είναι υποψήφια προς βράβευση στην κατηγορία “Best Strategy for Branding”.

Για μια ακόμα χρονιά η ΠΑΕ ΟΦΗ θέλησε με απόλυτο σεβασμό προς τους ανθρώπους που έχουν γράψει χρυσές σελίδες ιστορίες να δημιουργήσει ένα αθλητικό ντοκιμαντέρ, το οποίο αφορά στην πρώτη μεγάλη ιστορική επιτυχία της ομάδας μας. Το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους “1968” – Η λαοθάλασσα της Κρήτης”, με θέμα την πρώτη άνοδο του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική βρίσκεται μεταξύ των υποψηφίων στα Sports Marketing Awards, στην κατηγορία “Best Special Edition”.

 

 

Τέταρτη συμμετοχή του ΟΦΗ, στην κατηγορία “Best Fan Engagement Programme”, αποτελεί η πρωτοποριακή ενέργεια “OFI Fan Experience “Ταξίδεψε με τον ΟΦΗ…”, με τυχερούς φιλάθλους – κατόχους εισιτηρίων διαρκείας να ακολουθούν την αποστολή της ομάδας με τσάρτερ σε εκτός έδρας αγώνα και να ζουν από κοντά όλη τη διαδικασία μαζί με τον προπονητή και τους ποδοσφαιριστές.

Τέλος, μια από τις πιο σημαντικές δράσεις που πραγματοποιήσαμε τη χρονιά που μας πέρασε ήταν “Το γήπεδο – έκπληξη του ΟΦΗ στους μαθητές Δημοτικού σχολείου”. Μια ενέργεια, η οποία διαγωνίζεται στην κατηγορία “Kids / Youth / Grassroots” κι έγινε από κοινού με τον χορηγό, τα καταστήματα Cosmos, διαμορφώνοντας σε ποδοσφαιρικό γήπεδο την αυλή του 41ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου, με τα εγκαίνια να πραγματοποιούνται παρουσία όλης της ομάδας του ΟΦΗ!

 

 

H εκδήλωση για την ανάδειξη των κορυφαίων του αθλητικού Marketing & Επικοινωνίας θα γίνει αυτή την Πέμπτη 23/3 στις 19:30, όταν και θα ανακοινωθούν οι νικητές σε όλες τις κατηγορίες.