Την πρώτη τους επαφή με τον Δημήτρη Σιαπλαούρα είχαν οι άνθρωποι του Ποσειδώνα, με τις δύο πλευρές να συζητούν σε πολύ καλό κλίμα το ενδεχόμενο συνεργασίας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η ομάδα των Πατελών επιθυμεί να ενισχυθεί στο κέντρο της άμυνας και έχει ξεχωρίσει την περίπτωση του έμπειρου στόπερ, ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στη Δαμάστα, ενώ στο παρελθόν φόρεσε και τη φανέλα των ΑΣΑΒ & Δειλινών.
Στην πρώτη επαφή, οι άνθρωποι του Ποσειδώνα εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την απόκτησή του, με τις συζητήσεις να διεξάγονται σε θετικό κλίμα.
Εφόσον δεν προκύψει κάποιο απρόοπτο και οι διαπραγματεύσεις ολοκληρωθούν με επιτυχία, ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός αναμένεται να φορέσει τη φανέλα του Ποσειδώνα στο νέο πρωτάθλημα, προσφέροντας εμπειρία και ποιότητα στα μετόπισθεν.