Λένε “καλό καλοκαίρι” με τραπέζι στον ΟΦΑ

SHARE:

Μετά τη λήξη και επίσημα της αγωνιστικής περιόδου, οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΑ θα έχουν την ευκαιρία να αποχαιρετήσουν τη φετινή χρονιά με ένα αποχαιρετιστήριο τραπέζι σε ιδιαίτερα καλό και ζεστό κλίμα.

Παίκτες, προπονητικό τιμ και μέλη της διοίκησης  θα ανταλλάξουν ευχές για “καλό καλοκαίρι”, θα κάνουν έναν απολογισμό της σεζόν, ενώ κάποιοι θα ανανεώσουν το ραντεβού τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.

Το τραπέζι στον ΟΦΑ θα γίνει τη Δευτέρα το βράδυ (12/5), ώστε να δώσουν το παρών, οι περισσότεροι.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Σημαντική και στοχευμένη κίνηση με Ζαϊμάκη για τον ΟΦΑ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΠ.Ο.Η.

Με Μουρτζάκη στην τεχνική ηγεσία και τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός Ηρακλείου

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Μια μικρή… παράταση στον ΟΦΑ

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Εν αναμονή απαντήσεων στον ΟΦΑ…

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Στο στόχαστρο του ΟΦΑ ο Γιάννης Κόκκινος

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Σημαντική ενίσχυση με Χότζα για τον ΟΦΑ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Περιμένουν μία απάντηση στις Μοίρες για ένα ακραίο μπακ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΤΥΛΙΣΟΣ

Tύλισος: Aνανέωσε και ο Χουδετσανάκης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΤΥΛΙΣΟΣ

Tύλισος: Aνανέωσε τη συνεργασία της με τον Α. Καλαϊτζάκη

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

ΟΦΑ: Ανακοίνωσε την παραμονή Ντάγια

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Τέλος από τον ΟΦΑ ο Βερούσι

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Ανανέωση συνεργασίας ανάμεσα σε ΟΦΑ & Αουίντα!