Ζήτησε 300 εισιτήρια για τον ημιτελικό στο Παγκρήτιο ο Λεβαδειακός

SHARE:

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του πρώτου ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδος ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Λεβαδειακό (04/02, 17:00).

Η ομάδα της Βοιωτίας ζήτησε 300 εισιτήρια για τις ανάγκες των φιλάθλων της, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά στο παιχνίδι της ρεβάνς που θα διεξαχθεί στη Λιβαδειά.

Φυσικά, από την πλευρά της ΠΑΕ ΟΦΗ η απάντηση ήταν θετική στο αίτημα των ανθρώπων της ΠΑΕ Λεβαδειακός.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΟΦΗ

ΟΦΗ: Σχεδόν 2.500 διαρκείας σε μία εβδομάδα – Η προτροπή του Μπουχαλάκη

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

O Φούντας , ο Σαμόλης και τα πανηγύρια στα αποδυτήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου (Video)

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: Αδειάζει η κλεψύδρα για Σαλσέδο

ΟΦΗ

Λέσχη Ομιλοφρενών Μανώλης Ρασούλης: “Στην πόλη του Κυπελλούχου δεν έχουν θέση περιφερόμενοι θίασοι”

ΟΦΗ

“Στα ραντάρ του Ολυμπιακού ο Σαλσέδο”

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνδρ. Μπουχαλάκης: “Eπιστρέφω στην Κρήτη σε μια ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ” (Video)

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Super League: Δεύτερος σε αποκρούσεις στο πρωτάθλημα ο Ν. Χριστογεώργος

ΟΦΗ

Ο Μπουχαλάκης στα ασπρόμαυρα του ΟΦΗ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΟΦΗ: Προχωράει κανονικά ο μεταγραφικός σχεδιασμός

ΟΦΗ

Τρίτος καλύτερος παίκτης της Super League ο Ανδρούτσος

ΟΦΗ

ΟΦΗ: Δεν ισχύουν τα περί πρότασης για Αλεξανδρόπουλο

ΟΦΗ

A Bola: Ο ΟΦΗ παρακολουθεί την περίπτωση του Αλεξανδρόπουλου!