Ν. Παπαδόπουλος: «Κακό παιχνίδι – Στο 50-50 η πρόκριση»

SHARE:

Στον ρόλο που έπαιξαν οι δύσκολες καιρικές συνθήκες, αλλά και στη διαχείριση των συνεχόμενων αγώνων, στάθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά την ισοπαλία 1-1 απέναντι στον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο Στάδιο.

Ο προπονητής του Λεβαδειακού ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ήταν ένα κακό παιχνίδι και λόγω του αέρα. Δεν μπήκαμε καθόλου καλά, ο ΟΦΗ σκόραρε νωρίς. Νομίζω ότι στις στιγμές που είχαμε, είχαμε τις προϋποθέσεις. Όταν μείναμε με 10 παίκτες ήταν δύσκολο, μας δυσκόλεψε και ο αέρας. Η πρόκριση είναι 50-50. Τώρα είναι η διαχείριση, τη σκεφτόμαστε λόγω των συνεχόμενων αγώνων. Παίκτες έχουμε και βάθος έχουμε και έχουμε εμπιστοσύνη στο ρόστερ».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΟΑΝΓ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙ

Ανακοίνωσε την επιστροφή του Τζ. Πανερά ο ΑΟΑΝ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Έρχονται ανακοινώσεις στον Παναθηναϊκό Ηρακλείου…

SUPER LEAGUE 1

Στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό και ο Πένια!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δεν προχωράει του Ν. Σουτζή στην ΑΕΝ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τιμήθηκε ο Νιόπλιας από την ομάδα που ξεκίνησε!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: “Έρχεται…” (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βέλγιο – Ιράν: Ένταση και… κίνητρο μας δίνουν το 1.95!

SUPER LEAGUE 1

Τέλος στο… σίριαλ Τσάπρα – Αυτή η ομάδα τον έκανε δικό της!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Προς Athens Kallithea ο Κοσμάς Τσιλιανίδης – Ποιος ο ρόλος του

SUPER LEAGUE 1

Αστέρας Τρίπολης: Επόμενος στόχος ο Κούτρης

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΑΟΚ: Νέα προσθήκη στο τεχνικό επιτελείο ο Μ. Τζανής

SUPER LEAGUE 1

Έρχεται την Κυριακή στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό ο Ι. Πένια