Το ματς με τον Μαραθώνα αποκτάει εορταστικό χαρακτήρα.
Το Σάββατο (09/05) ο Νέος Ηρόδοτος δίνει το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι της περιόδου κόντρα στο σύλλογο των Καλεσών και η αναμέτρηση έχει αποκτήσει τη μορφή φιέστας, αφού θα γίνει η απονομή του τίτλου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α2 ΕΠΣΗ. Η ατμόσφαιρα θα είναι πανηγυρική και το ζητούμενο είναι να συνδυαστεί με ακόμη μία νίκη.
Στο σύνολο του Σάκη Γεωργόπουλου, εξάλλου, θέλουν να κλείσουν τη χρονιά όσο καλύτερα γίνεται και στόχος είναι να δείξουν θετική εικόνα στις δύο συναντήσεις που απομένουν. Ο νεαρός τεχνικός, βέβαια, θα δώσει χρόνο συμμετοχής και στα μικρότερα παιδιά του συγκροτήματος του.