Ανέβηκαν αλλά μένουν στην Α2 ΕΠΣΗ οι Μοίρες…

SHARE:

Μπορεί μέσα στο γήπεδο οι Μοίρες να κέρδισαν την άνοδο τους στην Α1 ΕΠΣΗ, ωστόσο σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα, το πιο πιθανό «σενάριο» είναι να συνεχίσουν να παίζουν στην Α2 ΕΠΣΗ και τη σεζόν 2026-27.

Είναι ένα θέμα που γνωρίζουν όλοι στους κόλπους της ομάδας, οπότε μοιάζει δεδομένο ότι δε θα θελήσουν να… κοιτάξουν ψηλότερα.

Προτεραιότητα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, είναι το γήπεδο και η οργάνωση και αξιοποίηση των ακαδημιών, οπότε κρίνεται προτιμότερο η ΑΕΜ να διατηρηθεί στην ίδια κατηγορία για άλλη μία περίοδο, προκειμένου να δημιουργηθούν ακόμη καλύτερες προϋποθέσεις για την… επόμενη μέρα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΤΥΛΙΣΟΣ

Mε δυνατά φιλικά η προετοιμασία της Τυλίσου

ΤΥΛΙΣΟΣ

«Αρέσει» στην Τύλισο ο Ζερβάκης

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝΟ.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Επαναπροσέγγιση από ΟΦΑ σε Βερούσι – «Ζεστός» κι ο Ανθεστίων

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ανακοίνωσε τον Κεφαλούκο ο Ηρόδοτος

ΔΑΜΑΣΤΑ

Σε συζητήσεις στη Δαμάστα…

ΜΟΙΡΕΣ

Ο τερματοφύλακας κι ένα… ερωτηματικό στις Μοίρες

ΠΑΛΙΑΝΗ

Τα πάντα ανοιχτά στην Παλιανή…

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Στον Ηρόδοτο ο Σταύρος Κοζορώνης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές