Ο Γιούχτας προχωράει με γρήγορους ρυθμούς το χτίσιμο της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο έχοντας δώσει βάρος αρχικά στην παραμονή των παικτών από το περσινό ρόστερ που θέλει να διατηρήσει και τη νέα σεζόν.
Η αρχή έγινε με τον Δημήτρη Μάνο και την Δευτέρα το πρωί η ομάδα των Αρχανών ανακοίνωσε την παραμονή στην ομάδα ακόμη τριών ποδοσφαιριστών και πιο συγκεκριμένα του Νίκου Κορνηλάκη, του Βασίλη Πιστικού και του Αντώνη Δασκαλάκη, ενώ έπεται και συνέχεια στις ανανεώσεις συμβολαίων.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση του Γιούχτα για την ανανέωση της συνεργασίας με τους Πιστικό, Κορνηλάκη και Δασκαλάκη:
“O Α.Ο. Γιούχτας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους Νίκο Κορνηλάκη, Βασίλη Πιστικό και Αντώνη Δασκαλάκη οι οποίοι θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Οι τρεις ποδοσφαιριστές αποτελούν σημαντικά μέλη του ρόστερ, έχοντας συμβάλει με την παρουσία, τη συνέπεια και την αγωνιστικότητά τους στην πορεία της ομάδας τα προηγούμενα χρόνια. Η παραμονή τους ενισχύει τη συνέχεια και τη σταθερότητα του αγωνιστικού σχεδιασμού ενόψει της νέας σεζόν.
Η διοίκηση του Α.Ο. Γιούχτα τους εύχεται υγεία και κάθε επιτυχία, με στόχο μια ακόμη δημιουργική και ανταγωνιστική χρονιά” .