Κρίσιμες οι επόμενες ώρες…
Στον ΟΦΑ δουλεύουν τον προγραμματισμό τους για τη νέα χρονιά, που θα τους βρει στην Α1 ΕΠΣΗ. Στο σύλλογο του Αρκαλοχωρίου θέλουν να δημιουργήσουν ένα σύνολο, που δε θα έχει το ρόλο του «κομπάρσου» στην κατηγορία.
Οι επαφές της διοίκησης είναι αδιάκοπες και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Κυριακή είναι μία κρίσιμη ημέρα για τον σύλλογο, αφού οι «πράσινοι» βρίσκονται εν αναμονή απαντήσεων από μεταγραφικούς στόχους τους. Δεν πρόκειται για εύκολες περιπτώσεις, ωστόσο άπαντες είναι αποφασισμένοι να προσπαθήσουν όσο μπορούν για την ουσιαστική ενίσχυση της ομάδας.