Ο Αντώνης Φραγκιαδάκης θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Κόρακα και τη νέα αγωνιστική περίοδο, με τον νεαρό επιθετικό να εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να παραμείνει στο σωματείο.
Μιλώντας στο Primesport.gr, αναφέρθηκε τόσο στην εμπιστοσύνη που έχει στις δυνατότητες της ομάδας όσο και στους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη συνέχιση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
«Η απόφασή μου ήταν εξαρχής να παραμείνω στην ομάδα, καθώς δεν υπήρξε πρόθεση αποχώρησης, ούτε μετακίνησης σε άλλη ομάδα της ίδιας κατηγορίας. Πιστεύω ότι η ομάδα, με το υλικό που διαθέτει, μπορεί να πετύχει σπουδαία πράγματα και θα ήθελα να είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας.
Έπειτα από συζητήσεις που είχα με ανθρώπους της ομάδας, έκρινα πως η παραμονή μου ήταν η καλύτερη επιλογή και για εμένα, λόγω και των υποχρεώσεων που έχω με τη σχολή μου. Παράλληλα, οι άνθρωποι του συλλόγου μου έχουν φερθεί άψογα και δεν υπήρξε ποτέ κάποιο πρόβλημα, κάτι που έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.