Δύο ακόμη σημαντικά κομμάτια του φετινού παζλ διατήρησε ο Κόρακας, συνεχίζοντας με σταθερά βήματα τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η ομάδα προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της με δύο ακόμη ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος ρόστερ, τον Φίλιππο Τυράκη και τον Μανώλη Χαριτάκη.
Αμφότεροι έδωσαν τα χέρια με τη διοίκηση του συλλόγου και θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα του Κόρακα, αγωνιζόμενοι υπό τις οδηγίες του Στάθη Κορνάρου στο νέο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.
Η ανακοίνωση:
Καλές επιτυχίες παιδιά και πολλά γκολ με την φανέλα του Κόρακα!