Οι δηλώσεις του Νίκου Ανεζίνη μετά την παραμονή του στον Μοχό.
Ο Μοχός συνεχίζει τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, διατηρώντας στο δυναμικό του τον Νίκο Ανεζίνη.
Ο νεαρός αμυντικός, που αποτέλεσε βασικό μέλος της περσινής πορείας της ομάδας, θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του και τη νέα σεζόν, ενισχύοντας την αμυντική γραμμή του συνόλου του Άρη Μαυρογιαννάκη.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανανέωση της συνεργασίας, ο Ανεζίνης τόνισε:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με τη φανέλα του Μοχού και τη νέα σεζόν. Η εμπιστοσύνη που μου δείχνει η ομάδα, αλλά και το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει, έκαναν την απόφασή μου πολύ εύκολη».