Συνεχίζει στο Ηράκλειο ο Αθανασίου
Λευκός “καπνός” και συμφωνία ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Ολυμπιακό για τον δανεισμό για ένα ακόμη χρόνο του Νίκου Αθανασίου!
Ο ακραίος οπισθοφύλακας που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πορεία της ομάδας του ΟΦΗ μέχρι την κατάκτηση του Κυπέλλου την περυσινή χρονιά θα συνεχίσει να φοράει τα ασπρόμαυρα με την Ηρακλειώτικη ομάδα να πετυχαίνει μία πολύ σημαντική συμφωνία για την νέα χρονιά!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Primesport.gr οι δύο ομάδες βρήκαν την χρυσή τομή ανανεώνοντας τον δανεισμό του Έλληνα ποδοσφαιριστή για ένα ακόμη χρόνο!