Ποινές σε δύο ποδοσφαιριστές από την ΕΠΣΗ

SHARE:

Ποινές σε δύο ποδοσφαιριστές ανακοίνωσε η ΕΠΣΗ και πρόκειται για τον Δημήτρη Ζαφείρη του Μοχού που θα εκτίσει ποινή μιας αγωνιστικής ενώ το ίδιο ισχύει και τον Μιχάλη Μουρτζάκη του ΟΦΑ. 

Η ανακοίνωση:

“Κατά την τελευταία της συνεδρίαση η Πειθαρχική Επιτροπή ΕΠΣΗ επέβαλλε τις κάτωθι ποινές ποδοσφαιριστών:

ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜ. ΜΟΧΟΣ 1 ΑΓΩΝ. ΑΠΟ 13/10/2024 ΚΑΙ 5 ΕΥΡΩ

ΜΟΥΡΤΖΑΚΗΣ ΜΙΧ. ΟΦΑ 1 ΑΓΩΝ. ΑΠΟ 14/10/2024 ΚΑΙ 5 ΕΥΡΩ”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

SUPER LEAGUE 1

Στον ΠΑΟΚ και επίσημα ο Λίσι

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ανδρικάκης & Μαρής και τη νέα χρονιά στον ΑΣΑΒ

ΜΙΝΩΙΚΗ

Επίσημο: Παίκτης της Μινωικής ο Γ. Τσέρος

ΡΩΜΑΝΟΣ

Ενίσχυση στα “φτερά” με Σαϊτάκη για τον Ρωμανό

ΚΟΥΝΑΒΟΙ

Στ. Μαυράκης: «Η ομάδα είναι πάνω απ’ όλα…»

ΜΙΝΩΙΚΗΖΑΡΟΣ

Αποχώρησε από τον Ζαρό ο Τσέρος – Προ των πυλών της Μινωικής

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Τ. Γουργούλας: «Ήθελα η τελευταία μου χρονιά στο τοπικό να είναι στον Άγ. Ιωάννη»

ΜΙΝΩΙΚΗ

Στην τελική ευθεία ο μεταγραφικός σχεδιασμός της Μινωικής

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στην Α’ Εθνική με τη φανέλα της ΡΕΑ η Ρ. Τουγλή!

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

ΠΑΟ Κρουσώνα: Το συγκινητικό «αντίο» στον Γ. Καλομοίρη

ΖΑΡΟΣ

Μ. Νιολάκης: «Είναι τιμή να φοράς μία τέτοια βαριά φανέλα»

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Ανθεστίων: Στο Θραψανό το απόγευμα ο Χωματάς – Ξεκινάει ο σχεδιασμός