Φρ. Ποτηράκης: «Διαχειριστήκαμε άψογα το παιχνίδι»

SHARE:

Αρκετά ικανοποιημένος από τη νίκη επί του Νέου Ηροδότου, εμφανίστηκε μετά το πέρας του ματς ο Φραγκίσκος Ποτηράκης. 

Ο προπονητής της Παλιανής χαρακτήρισε μεγάλη τη συγκεκριμένη νίκη και μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του, τονίζοντας πώς διαχειρίστηκαν άψογα το παιχνίδι.

Αναλυτικά η δήλωσή του στο PrimeSport:

“Πετύχαμε μια μεγάλη νίκη. Οι ποδοσφαιριστές μου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Πετύχαμε ένα γκολ και στην συνέχεια διαχειριστήκαμε άψογα το παιχνίδι και πήραμε μια πολύτιμη νίκη. Εύχομαι ότι καλύτερο στον Ηρόδοτο.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣΔΑΜΑΣΤΑ

Θέμα Primesport: Κοντά στην επιστροφή του στο Μαρτινέγκο ο Ρομάνο!

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Ο Φραγκάκης στο επίκεντρο για τον πάγκο του Αγίου Ιωάννη FC

ΚΟΡΑΚΑΣ

Γ. Σούλι: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με την ομάδα του Κόρακα»

ΜΠΑΣΚΕΤΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Ξανά στην Εθνική Ελλάδος Μπάσκετ με Αμαξίδιο ο Γεώργιος Παπαδάκης!

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Ανανέωσε με τον Άγιο Ιωάννη ο Γουργούλας

ΚΟΡΑΚΑΣ

Κόρακας: Δύο ακόμη ανανεώσεις με Χαριτάκη και Σούλι

ΤΥΛΙΣΟΣ

Τύλισος: Συνεχίζει με Τσαλαπατάνη στην Α1 ΕΠΣΗ

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

ΠΑΟ Κρουσώνα: Θέλει να κρατήσει τον Ντομί, πιέζει ο Ηρόδοτος

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Προχωρημένες επαφές με Ζέλιο ο Ηρόδοτος

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Έρχεται… sold out στον Άγιο Ιωάννη FC

ΔΑΜΑΣΤΑ

Και προπονητή και γήπεδο ψάχνουν στη Δαμάστα…

Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Στο στόχαστρο του ΟΦΑ ο Γιάννης Κόκκινος