Γ’ Εθνική: Με οκτώ ομίλους το πρωτάθλημα – Από την σεζόν 2025-26 η αλλαγή στον τρόπο διεξαγωγής!

SHARE:

Η ΕΠΟ αποφάσισε την αλλαγή στην διεξαγωγή του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής από την σεζόν 2025 – 2026.

Σύμφωνα με το νέο σύστημα διεξαγωγής, από την επόμενη αγωνιστική περίοδο (2025 – 2026) το εθνικό ερασιτεχνικό πρωτάθλημα θα διεξάγεται σε οκτώ ομίλους, όπως παλαιότερα, αντί για τέσσερις όπως τα τελευταία χρόνια αλλά και κατά την φετινή αγωνιστική περίοδο (2024 – 2025).

Θα προβλέπεται, μάλιστα, ότι ο ένας από τους οκτώ ομίλους θα συγκροτηθεί με ομάδες της Κρήτης.

Οι οκτώ πρωταθλήτριες ομάδες κάθε ομίλου θα δίνουν αγώνες μπαράζ για την άνοδο στη Super League 2.

Στην ΕΠΟ πιστεύουν ότι με αυτόν το τρόπο θα μειωθούν τα έξοδα των ομάδων από τις μετακινήσεις, αφού θα μειωθούν οι αποστάσεις που θα πρέπει να διανύσουν.

Πηγή: liganews.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Μάριο Νοκάι: «Μεγάλη τιμή να φορέσω ξανά τη φανέλα του Εργοτέλη»

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Στο μπλοκάκι του Γιούχτα ο Βασίλης Χαραλάμπης

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ

Ολοκληρώνεται το ρόστερ του Πλατανιά – Οι σκέψεις για την έναρξη της προετοιμασίας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΗΡΑΚΛΕΙΟΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Χερσόνησος: Πρόεδρος της επιτροπής οικονομικών ο Γ. Ξανθάκης

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Στον Εργοτέλη η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ

ΝΕΑΠΟΛΗ

Εξετάζει την περίπτωση ανερχόμενου ξένου τεχνικού η ΑΕΝ!

Γ ΕΘΝΙΚΗ

Οριστική συμφωνία Κώτσιου με Εθνικό!

Α.Ο. ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ

Παρελθόν από τον ΑΟΤ ο Αριστεινίδης

ΠΑΝΑΚΡΩΤΗΡΙΑΚΟΣ

Κράτησε Χριστουλάκη και στην Γ’ Εθνική ο Πανακρωτηριακός!

ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ

Ερμής Ζωνιανών: “Αποσύρεται η ομάδα από όλες τις ποδοσφαιρικές διοργανώσεις!”

Γ ΕΘΝΙΚΗ

Πολύ κοντά στο νέο σταθμό της καριέρας του ο Κώτσιος!

ΑΟΑΝ

Γυρίζει σε γνώριμα λημέρια ο Αντώνης Μολυμπάκης