ΟΦΗ
ΧΑΝΙΑ
ΑΟΑΝ
Α.Ο. ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
ΓΙΟΥΧΤΑΣ
Π.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ
Α.Ο. ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΟΣ

HOT

Έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Καββαθάς πρωτοπόρος στην αυτοκινητιστική δημοσιογραφία

SHARE:

Ο Κώστας Καββαθάς, άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα, σε ηλικία 86 ετών αφήνοντας πίσω του τεράστια παρακαταθήκη για την οποία θα μνημονεύεται από όλους όσοι εργάζονται στο χώρο του αυτοκινήτου.

Έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Καββαθάς, ο άνθρωπος που σημάδεψε όσο λίγοι τη σύγχρονη ελληνική δημοσιογραφία και την εκδοτική πραγματικότητα. Με τον δικό του, αταλάντευτο τρόπο, με πάθος, με αφοσίωση και πείσμα.

Ο Καββαθάς δεν ήταν απλώς εκδότης, συντάκτης ή αρθρογράφος. Ήταν ένας άνθρωπος που έβλεπε τη δημοσιογραφία ως αποστολή. Υπήρξε αυθεντικός εραστής της τεχνολογίας, της καινοτομίας, της παιδείας και της ελευθερίας του λόγου. Για δεκαετίες, μέσα από τα περιοδικά -“παιδιά του”- 4Τροχοί, RAM, Computer για Όλους, Πτήση και Διάστημα και άλλες εκδοτικές του απόπειρες, καλλιέργησε μια νέα σχέση με την ενημέρωση: χωρίς φιοριτούρες, χωρίς παραχωρήσεις, με συνέπεια και ουσία. Η γραφή του ήταν ξεχωριστή: ευθύβολη, αιχμηρή, σαρκαστική όταν έπρεπε, αλλά και βαθιά ανθρώπινη.

Πολλοί γνωρίσαμε τον κόσμο της αυτοκίνησης χάρη σε αυτόν. Πολλοί έμαθαν να ξεχωρίζουν την τεχνική λεπτομέρεια από το marketing, την ουσία από τη βιτρίνα. Και ακόμα περισσότεροι τον διάβασαν και αισθάνθηκαν ότι συνομιλούν με έναν φίλο. Πέρα από τη δημοσιογραφία, υπήρξε λάτρης της αεροπορίας, της επιστήμης, της δημιουργικής φαντασίας. Η παρακαταθήκη που αφήνει πίσω του, δεν είναι απλά ορισμένοι τίτλοι περιοδικών και ένας σημαντικός αριθμός άρθρων χωρίς περιορισμό θέματος.

Ο Κώστας Καββαθάς αφήνει πίσω του έναν τρόπο σκέψης και μια νοοτροπία που υπαγορεύει πως μόνο μέσω της παιδείας, μπορεί να υπάρξει πραγματική εξέλιξη σε όλους τους τομείς. Γεννήθηκε στην Αθήνα και τελείωσε το 2ο Γυμνάσιο Αθηνών. Από το 1963 και για τρία χρόνια, είχε στήλη αυτοκινήτου στην εφημερίδα Μεσημβρινή. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας Άλφα.

Τον Οκτώβριο του 1970, ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του Σοφία τους 4Τροχούς. Από το 1984 έως και το 2004, ήταν μέλος της επιτροπής του Ευρωπαϊκού Αυτοκίνητο της Χρονιάς, ενώ σε αυτόν “πιστώνεται” και η έμπνευση της πρωτοβουλίας Φαέθων 2004. Όντας ιδιαίτερα “ευαίσθητος” σε θέματα προόδου και τεχνολογίας, ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκαν στην Ελλάδα με τη διάδοση της χρήσης του διαδικτύου, έχοντας από το 1994 δημιουργήσει την Techlink που ήταν ο δεύτερος ιδιωτικός κόμβος internet στη χώρα μας, ενώ στον ίδιο “χρωστάμε” και το πρώτο Κέντρο Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, το Safetrack, που λειτούργησε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων πριν από 25 χρόνια.

Πηγή: sport24.gr

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΠΟΛΟ

Απίστευτη Εθνική προκρίθηκε στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου κερδίζοντας την Ουγγαρία

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΒΟΛΕΪ

Βόλεϊ: Έκαναν το πρώτο βήμα για την άνοδο στην Pre League οι γυναίκες του ΟΦΗ (3-1 σετ)

ΜΠΑΣΚΕΤ

GBL: Ρεβάνς στο ντέρμπι «δικεφάλων» και κρίσιμες αναμετρήσεις για παραμονή

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Ευρωλίγκα: Θέλει να κλείσει με νίκη τη Regular Season o Παναθηναϊκός κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα

ΜΠΑΣΚΕΤ

Έφυγε από τη ζωή ο Βαγγέλης Νικητόπουλος

ΜΠΑΣΚΕΤ

Παναθηναϊκός: Επίσημη η συμφωνία με τον Κέντρικ Ναν μέχρι το 2028

ΜΠΑΣΚΕΤ

Η Σελέν Ερντέμ ενεπλάκη σε τροχαίο

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΒΟΛΕΪ

Βόλεϊ: Τι χρειάζεται ο ΟΦΗ για να πάρει αυτός το Ευρωπαϊκό εισιτήριο για το Challenge Cup

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Μπάσκετ: Εξαντλήθηκαν σε χρόνο εξπρές τα εισιτήρια του ΠΑΟΚ για τον αγώνα με τη Μπιλμπάο

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΒΟΛΕΪ

Γ. Καλμαζίδης: “Είναι μια υπέρβαση όλη η φετινή χρονιά για τον ΟΦΗ” (Video)

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Μπάσκετ: Zωντανός για την παραμονή ο Εργοτέλης μετά τη νίκη επί του Φιλαθλητικού (73-70)

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΒΟΛΕΪ

Βόλεϊ: Τεράστιο διπλό του ΟΦΗ στη Σύρο και μπήκε γέρα στη διεκδίκηση Ευρωπαϊκού εισιτηρίου