Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Έξι στις έξι πολ ποζίσιονς φέτος για τον Φερστάπεν, κέρδισε με ενάμισι δέκατο τον Λεκλέρ στο Μαϊάμι

Ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε ανίκητος στο Μαϊάμι, στο 6ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, καθώς μετά την πολ ποζίσιον και τη νίκη στο Sprint, απόψε κατέκτησε την pole και για το κυρίως GP της Κυριακής (5/05, 23:00) – με την οποία θα διεκδικήσει την πέμπτη του φετινή νίκη.

Δίπλα του στην πρώτη σειρά θα παραταχθεί ο Σαρλ Λεκλέρ, που απέδειξε ξανά ότι είναι ο πλησιέστερος αντίπαλος του Ολλανδού αυτό το τριήμερο. Τη δεύτερη σειρά θα μοιραστούν οι έτερες Ferrari και Red Bull των Κάρλος Σάινθ και Σέρτζιο Πέρεζ, που άφησαν στην τρίτη τις βαρέως αναβαθμισμένες McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι.

Σημαντικά βελτιωμένες, σε σχέση με χθες και με το Sprint, εμφανίστηκαν οι Mercedes με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον, ενώ για πρώτη φορά φέτος αποκλείστηκε από την πρώτη δεκάδα ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin – αφήνοντας την 5η σειρά της εκκίνησης στους Νίκο Χούλκενμπεργκ και Γιούκι Τσουνόντα των Haas και RB αντίστοιχα.

FORMULA 1
GP Μαϊάμι 2024, Δοκιμές Κατάταξης FORMULA 1

Στην 3η περίοδο των αποψινών δοκιμών κατάταξης (Q3) κανείς εκ των κορυφαίων οδηγών, πλην του Πέρεζ, δεν κατάφερε στο τέλος να βελτιώσει το χρόνο που είχε κάνει στην πρώτη του προσπάθεια – κι έτσι ο Φερστάπεν (παρότι έκανε το ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας) έμεινε 0,14” μπροστά από τον Λεκλέρ και περίπου δύο δέκατα από τον Σάινθ.

Αυτό δείχνει και τη δυσκολία που αντιμετώπισαν σήμερα οι οδηγοί στη θέρμανση και διαχείριση της μαλακής γόμας για να μείνει μέσα στο θερμικό της παράθυρο στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης – χωρίς να υπερθερμανθεί. Ενδεικτικά ήταν τα λόγια του Άλεξ Άλμπον, ότι η γόμα αυτή δούλευε μόλις για τις 6 πρώτες από τις 19 στροφές της πίστας.

Ο Λάντο Νόρις στο τέλος, επίσης, πήρε την 5η θέση από τον ομόλογό του στη McLaren Όσκαρ Πιάστρι, παρότι αρχικά βγήκε στο Q3 με τη μέση γόμα – με την οποία ήταν αρκετά ταχύς χθες στο Sprint Qualifying.

Για τη Mercedes η διπλή είσοδος στο Q3, έστω και στην 4η σειρά της εκκίνησης, ήταν ένα ενθαρρυντικό αποτέλεσμα – ειδικά με δεδομένο ότι ο Χάμιλτον κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα με τη μέση γόμα σε σχέση με τον (κακό) πρώτο γύρο με τη μαλακή. Τόσο ο Λιούις όσο και ο Ράσελ έκαναν τους δεύτερους γύρους τους με τη μέση γόμα, καθώς είχαν ξεμείνει από άλλα σετ μαλακής.

Στο Q2 μαζί με τις δύο Aston Martin, που είναι αγνώριστες στο Μαϊάμι (καθώς ο Αλόνσο προκρίθηκε με μόλις 0,01” από το Q1 σε σχέση με τη Sauber του Μπότας), αποκλείστηκαν και οι δύο Alpine με τους Πιέρ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν (για τους οποίους ήταν αρκετά ενθαρρυντική η διπλή είσοδος στο Q2), καθώς και ο Άλμπον της Williams.

Τέλος, εντελώς απρόσμενη ήταν η έξοδος του Ντάνιελ Ρικιάρντο στο Q1 μετά τη σπουδαία του εμφάνιση στον αγώνα Sprint. Όμως, ο Αυστραλός φέρει την ποινή από το GP Κίνας για την πρόσπέραση που έκανε υπό το όχημα ασφαλείας, κι έτσι θα εκκινήσει από την τελευταία το αυριανό GP, Κυριακή του Πάσχα στις 23:00 το βράδυ. 

SPORT24