ΝΟ Ρεθύμνου – ΑΕΚ 10-9: Παραμονή στην κατηγορία και υποβιβασμό για την Ένωση στην Α2

SHARE:

Στα μεγάλα σαλόνια της Υδατοσφαίρισης των Γυναικών θα αγωνισθεί και την επόμενη σεζόν ο ΝΟ Ρεθύμνου, αφού επιβλήθηκε της ΑΕΚ με 10-9, στο κολυμβητήριο των Χανίων, στο δεύτερο μεταξύ τους παιχνίδι των Play Out του πρωταθλήματος της Α1.

Η ομάδα του Οδυσσέα Μπαριωτάκη είχε επικρατήσει με 9-8 στον πρώτο αγώνα, στο κολυμβητήριο του Αλίμου και με δύο νίκες εξασφάλισε την παραμονή της στην Α1, σε αντίθεση με την Ένωση που αποχαιρέτησε την κατηγορία και θα αγωνίζεται από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο στην Α2.

Η αναμέτρηση είχε αμφίρροπη εξέλιξη μέχρι το τελευταίο λεπτό. Στο πρώτο ημίχρονο οι γηπεδούχες είχαν τον έλεγχο του παιχνιδιού και προηγήθηκαν με 7-4, έχοντας ως αιχμή την Ελένη Φαρμάκη, η οποία πέτυχε τέσσερα γκολ. Η ΑΕΚ έκανε την αντεπίθεσή της από την τρίτη περίοδο αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει σε 7-6, 8-7, 9-8 και το τελικό 10-9.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Φιλοδώρημα από άλλο πλανήτη από τον Τζόρνταν στη Μύκονο

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Άρης: Συμφώνησε με τον NBAer Ι Τζέι Λίντελ των Νετς

ΜΠΑΣΚΕΤ

Πυροδοτεί “βόμβα” με παίκτης της Φενέρμπαχτσε ο Άρης!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ανανέωσε με τον ΟΦΗ ο Στρουγκάρεβιτς – Οι δηλώσεις του παίκτη (Video)

ΜΠΑΣΚΕΤ

Χωρίς Σλούκα στον δεύτερο τελικό ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ

Πράξη δεύτερη στους τελικούς: Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός: Ο Ντόρσεϊ παραμένει αμφίβολος για το δεύτερο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΪ

Ενίσχυση με Οζοκόγε για τον ΟΦΗ

ΣΤΙΒΟΣ

Πάει Ρώμη για νέες «πτήσεις» ο Τεντόγλου

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Σπανούλης στον Άρη και η αρχή μιας νέας εποχής!

ΜΠΑΣΚΕΤ

«Η Κρήτη έχει ανάγκη μία ομάδα στην Elite League»

ΒΟΛΕΪΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βγαίνει μπροστά ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ για τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου