Αποχαιρέτισαν με τραπέζι τη σεζόν στο Ρούβα (Photos)

SHARE:

Με ενα όμορφο τραπέζι από το διοικητικό συμβούλιο και τον πρόεδρο Μανώλη Μουζουράκη στην ταβέρνα η Λίμνη του Διγενή έκλεισε η σεζόν για την ποδοσφαιρική ομάδα του Ρούβα. 

Πλέον η προσοχή όλων στρέφεται στην επερχόμενη γενική συνέλευση όπου θα τεθούν επί τάπητος όλα τα θέματα για την ομάδα για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΟΦΗPRIME VIDEOΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Μπαφάκης: Ο ήρωας της Κ15 του ΟΦΗ απέναντι στη Γαλατασαράι στη Γερμανία!

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Κρατά και τον Μανώλη Κασσωτάκη η ΑΕ Κατσαμπά – Ανανέωση με ουσία και ποιότητα

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Σημαντική ανανέωση στην ΑΕ Κατσαμπά με Άγγελο Μάρα

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Εντυπωσιακό μεταγραφικό ξεκίνημα για την ΑΕΚατσαμπά με Καουκάκη

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Σε καλό κλίμα το πρώτο ραντεβού Ανθεστίωνα – Τριανταφύλλου

ΔΙΕΘΝΗ

Νέα μεταγραφή με Κουκουρέγια η Ρεάλ Μαδρίτης

ΜΟΧΟΣ

Με τον «κέρβερο» Ζαφείρη κάτω από τα δοκάρια και τη νέα σεζόν ο Μοχός

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Το νέο Δ.Σ της ΑΕ Κατσαμπά

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Οι εκκρεμότητες του ΠΑΝΟΜ

ΜΙΝΩΙΚΗ

Γ. Ψαρράς: «Η Μινωική είναι το σπίτι μου – Χαίρομαι που θα συναντήσω ξανά τα φιλαράκια μου»

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

Σε εξέλιξη οι εκλογές της ΑΕ Κατσαμπά

SUPER LEAGUE 1

«Ο Λουτσέσκου είπε στον Σαββίδη ότι δεν θέλει να φύγει»