Shared in
ΟΦΗ
ΧΑΝΙΑ
ΑΟΑΝ
Α.Ο. ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
ΓΙΟΥΧΤΑΣ
Π.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ
Α.Ο. ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΟΣ

HOT

“Πήγα στην προπόνηση και δεν βρήκα κανέναν – Έτσι έμαθα ότι δεν είμαι πλέον προπονητής!”

SHARE:

Ο Κάρελ Χέραερτς πληροφορήθηκε για το τέλος της συνεργασίας του με την Σάλκε με τον πιο παράδοξο τρόπο.

Εντελώς άκομψα αποφάσισε η διοίκηση της Σάλκε να απολύσει τον τεχνικό του συλλόγου Κάρελ Χέραερτς. Ο Βέλγος προπονητής με συνέντευξη του αποκάλυψε τις λεπτομέρειες της απόλυσης του μετά την ήττα 3-5 από την Ντάρμσταντ που δεν τιμούν καθόλου τον γερμανικό σύλλογο:

«Είχαμε προγραμματισμένη προπόνηση και όπως κάθε φορά έφτασα στο προπονητικό κέντρο λίγο πριν τις 7. Δεν ήταν κανένας εκεί! Πήρα τον τεχνικό διευθυντή και μου είπε ότι ο σύλλογος είχε ακυρώσει την προπόνηση, διότι πλέον δεν ήμουν ο προπονητής εκεί», ήταν τα λόγια του Βέλγου τεχνικού, ο οποίος ακόμα προσπαθεί να ξεπεράσει το σοκ από την άκομψη αποπομπή του.

Πηγή: sdna.gr

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Βασικά Είδη Ημερολογίων ως Εταιρικό Δώρο για Διαφήμιση της Επιχείρησής σας

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Διπλά χαρούμενος για την πρωταθλήτρια Χαραυγή ο Η. Νατσάκος!

ΓΙΟΥΧΤΑΣΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Χατ -τρικ στις χαρές για τον Μπάμπη Παπαδομιχελάκη – Έγινε ξανά μπαμπάς

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Άνοιξη και καλοκαίρι: παπούτσια και αξεσουάρ που πρέπει να έχεις οπωσδήποτε

ΑΠΟΨΕΙΣΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Κατασκευή ιστοσελίδων – Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε;

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Η Kurt Geiger ήρθε να Δώσει Στυλ και Άνεση στην Καθημερινότητά σας

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Σ. Ευαγγέλου: Η οικογένειά του χρειάζεται οικονομική βοήθεια για να φέρει τη σορό του στην Ελλάδα

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Πως να πετύχεις το τέλειο καλοκαιρινό everyday look χωρίς κόπο

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Πώς να διαχειριστείτε την καθημερινότητά σας μέσα από τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Δύο παλιοί καλοί φίλοι συναντήθηκαν στο Ατσαλένιο

ΑΠΟΨΕΙΣΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Οργάνωση γάμου: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την ενοικίαση πολυτελών αυτοκινήτων

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΑΠΟΨΕΙΣ

Ψηφιακή Παραγγελιοληψία: Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους