Αποκάλυψε το ρόλο του στο νέο δ.σ της ΠΑΕ ΟΦΗ ο Δημήτρης Μπούσης

SHARE:

Με ένα ποστάρισμα του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο Δημήτρης Μπούσης αποκάλυψε τον ρόλο που θα έχει στο νέο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ. 

Αυτός θα είναι ο ρόλος του αντιπροέδρου και ο ίδιος στην ανάρτηση του για αυτό το γεγονός αναφέρει: “Eίναι τιμή μου να είμαι αντιπρόεδρος σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο. Μεγάλα πράγματα μπροστά μας. Μόνο ΟΦΗ”. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

SUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΑΕΚ – ΟΦΗ: Υποχρεωτικά δύο νεαροί Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα στο Super Cup

ΔΙΕΘΝΗ

Πρωτοφανής απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς οπαδούς δύο ντέρμπι της επόμενης σεζόν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πατάει γκάζι η Δόξα Γαλιάς – Έκλεισε η ημερομηνία της προετοιμασίας