Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΜΠΑΣΚΕΤΟΦΗ

Στον τελικό του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων ο ΟΦΗ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του