Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα δυνατή προσθήκη στην επίθεση με Κακουλάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Την Πέμπτη στη Λιβαδειά η κηδεία του Τάκη Γκώνια

ΟΦΗ

Ξεκίνησαν οι εργασίες στο νέο γήπεδο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην Αμμουδάρα

SUPER LEAGUE 1

Έθεσε εαυτόν εκτός Εθνικής ο Κωνσταντέλιας!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟPRIME BACKSTAGE

Λαμπράκης για Γκώνια: «Είχε αφιερωθεί ολοκληρωτικά στο ποδόσφαιρο…»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μιλάνε και περιμένουν στο Δωριέα…

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1Γ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πένθος για τον Εργοτέλη- Έφυγε απο τη ζωή ο Τάκης Γκώνιας

PRIME OPINIONΟΦΗ

Μπάμπης Αντωνακάκης: «Τώρα ξεκινά ο πραγματικός αγώνας»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Eπιστρέφει στο ΟΑΚΑ ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος- Πότε θα διεξαχθεί

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Όλα δείχνουν ότι δεν πάει στην προετοιμασία του Ολυμπιακού ο Ν. Αθανασίου

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Πήρε τον Γάλλο μέσο Καϊμπουέ ο Ηρακλής

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Μουντιάλ 2026: Η νέα πρόταση της FIFA που φέρνει ισορροπία στη ρώσικη ρουλέτα