Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

SUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΑΕΚ – ΟΦΗ: Υποχρεωτικά δύο νεαροί Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα στο Super Cup

ΔΙΕΘΝΗ

Πρωτοφανής απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς οπαδούς δύο ντέρμπι της επόμενης σεζόν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πατάει γκάζι η Δόξα Γαλιάς – Έκλεισε η ημερομηνία της προετοιμασίας