Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

PRIME BACKSTAGEΟΦΗΧΑΝΙΑ

Το «χρυσό» ραντεβού του ΟΦΗ της δεκαετίας του ’90 στη βάφτιση του μικρού Θανάση Σκέντζου

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

«Εξετάζει» το ενδεχόμενο της απόλυσης του Δώνη η ομοσπονδία της Σαουδικής Αραβίας

ΔΙΕΘΝΗ

Απίστευτες στιγμές στο Αλγερία – Αυστρία: Οι Αφρικανοί πανηγύρισαν την… ισοφάριση που δέχτηκε η ομάδα τους! (video)

SUPER LEAGUE 1

Παίκτης του ΠΑΟΚ ο Ελουστόντο

SUPER LEAGUE 1

Στον δρόμο για τη Θεσσαλονίκη ο Βούρος: Προφορική συμφωνία με Ηρακλή!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΧΑΝΙΑ

Chania City F.C: Τα πρόσωπα που θα πλαισιώσουν τον Ν. Νιόπλια στο τεχνικό τιμ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Έρχεται την Δευτέρα τα ξημερώματα στην Ελλάδα ο Κάρμο για τον Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Aνανέωσε για ακόμη δύο χρόνια με Καλουτσικίδη η Καλαμάτα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

H “πιτσιρικαρία” του ΟΦΗ και η Κ19

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Ανείπωτο πένθος για τον Λούκας Τρέχο – Ανασύρθηκε νεκρή η οικογένειά του στους σεισμούς στη Βενεζουέλα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Aυτός είναι ο πιθανότερος νέος προορισμός του Λεονάρντο Κούτρη

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Νεάπολη: Συνέχεια στις ανανεώσεις με Αργυρό