Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στην Α’ Εθνική με τη φανέλα της ΡΕΑ η Ρ. Τουγλή!

ΟΦΗ

ΟΦΗ: Σχεδόν 2.500 διαρκείας σε μία εβδομάδα – Η προτροπή του Μπουχαλάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗΟ.Φ.Α.Μ.

Xόρεψε και τίμησε ο Ο.Φ.Α.Μ (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Αυτή η ομάδα από την Ελλάδα θέλει τον Πρ. Βούρο

Γ ΕΘΝΙΚΗΠ.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΟΑ: Κράτησε και τον Μιχαλανδρέα Νύκταρη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗ

Παραμένει στον πάγκο των Τρικάλων ο Ν. Μπαδήμας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Επίσημη πρόταση του Ηρακλή στον Λορέντζο Ινσίνιε !

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

O Φούντας , ο Σαμόλης και τα πανηγύρια στα αποδυτήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου (Video)

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τριπλή ανανέωση στον Γιούχτα μετά την παραμονή του Δημ. Μάνου

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: Αδειάζει η κλεψύδρα για Σαλσέδο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το επόμενο βήμα του Κ. Τσιλιανίδη στην προπονητική

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Μουντιάλ 2026: Στο 99,54% η πληρότητα στα γήπεδα