Γ. Πετράκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου , ήταν καλό το τακτικό μας πλάνο”

SHARE:

Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνιση αλλά και την νίκη επί του ΟΦΗ που έφερε την πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδος έδωσε ο προπονητής της Κηφισιάς Γιώργος Πετράκης μετά το τέλος του ματς.

Μιλώντας στην κάμερα της Comoste TV χαρακτηριστικά τόνισε:

“Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις και το τακτικό μας πλάνο ήταν καλό. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Ανακοινώθηκε από την Λάτσιο ο Γκατούζο!

SUPER LEAGUE 1

Πρώην τερματοφύλακας του ΟΦΗ στο τεχνικό τιμ του Παναιτωλικού

SUPER LEAGUE 2

Νέο “ναυάγιο” και στον… αέρα η ΠΑΕ ΑΕΛ!

ΔΙΕΘΝΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΝΕΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Σοκ: 21χρονος ποδοσφαιριστής εγκεφαλικά νεκρός μετά από ατύχημα

ΕΠΟ - ΕΠΣΗ

Πρόσκληση υποψηφίων για παρατηρητές από την ΕΠΣΗ

SUPER LEAGUE 1

Αναστασίου και την νέα χρονιά στον Παναιτωλικό

ΔΙΕΘΝΗ

Μουντιάλ 2026: Η λίστα με τους κορυφαίους σκόρερ όλων των εποχών

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

23 Ιουνίου 1985: Η ημέρα που ανακοινώθηκε η πρόσληψη του Ε. Γκέραρντ και άρχισε ο ΟΦΗ να γράφει ιστορία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

ΠΑΟΚρουσώνα: Ανακοίνωσε τη σημαντική προσθήκη Χριστοδούλου για το κέντρο της άμυνας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ενίσχυση στην επίθεση με Νοκάι για τον Εργοτέλη

SUPER LEAGUE 1

Στον ΠΑΟΚ και επίσημα ο Λίσι

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στην Α’ Εθνική με τη φανέλα της ΡΕΑ η Ρ. Τουγλή!