Επέστρεψαν στις προπονήσεις με το βλέμμα στην πρεμιέρα με τον Άρη

SHARE:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά την επιστροφή από την Φλωρεντία έκαναν το απόγευμα της Δευτέρας (14/8) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η προπόνηση έγινε σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο φιλικό του Σαββάτου (12/8) έκαναν αποθεραπεία. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι. Αύριο, Τρίτη (15/8), οι ποδοσφαιριστές έχουν ρεπό. Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη (16/8) στις 19:00.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

H πρώτη μεταγραφική “σύγκρουση” ΟΦΗ και Aστέρα Τρίπολης

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

OΦΗ: Στόχος να ολοκληρώσει 1-2 κινήσεις πριν την έναρξη της προετοιμασίας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Moυντιάλ 2026: To νέο ιστορικό ρεκόρ που κατέρριψε ο Μέσι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Μουντιάλ 2026: Το πλήρες πρόγραμμα των νοκ άουτ στη φάση των “32” και οι επόμενες διασταυρώσεις

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΜΠΑΣΚΕΤΟΦΗ

Στον τελικό του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων ο ΟΦΗ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι