ΕΠΣΗ: Πάει για Σάββατο το Ρούβας – Μοίρες

SHARE:

Προτελευταία αγωνιστική στην Α1 ΕΠΣΗ το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και το Μεσσαρίτικο ντέρμπι της αγωνιστικής ανάμεσα σε Ρούβα και Μοίρες, ενδέχεται να διεξαχθεί Σάββατο. 

Οι δύο ομάδες απέστειλαν αίτημα στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου έτσι ώστε το παιχνίδι να λάβει χώρα το ερχόμενο Σάββατο 13/4. 

Όπως φαίνεται η ΕΠΣΗ θα κάνει δεκτό το συγκεκριμένο αίτημα κι έτσι το παιχνίδι Ρούβας – Μοίρες θα πραγματοποιηθεί Σάββατο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΡΩΜΑΝΟΣ

Μία επιστροφή και μία ανανέωση στον Ρωμανό

ΤΥΛΙΣΟΣ

Mε δυνατά φιλικά η προετοιμασία της Τυλίσου

ΤΥΛΙΣΟΣ

«Αρέσει» στην Τύλισο ο Ζερβάκης

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Ανθεστίων: Δίνει ευκαιρία σε ένα νέο πρότζεκτ κάτω από τα δοκάρια

ΜΟΧΟΣ

Μ. Κουγιός: «Πιστεύω πολύ στο πλάνο της ομάδας»

ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΙΠΙΔΙΤΟΥ

Ανανέωση με… σημασία για τον Ηρακλή Νιπιδιτού

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝΟ.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Επαναπροσέγγιση από ΟΦΑ σε Βερούσι – «Ζεστός» κι ο Ανθεστίων

ΜΟΧΟΣ

Συνεχίζει στον Μοχό ο Μ. Κουγιός

ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Δ. Ρουμπάκης: «Το ενδιαφέρον μου να βρεθώ κοντά στην ομάδα ήταν μεγάλο»

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ανακοίνωσε τον Κεφαλούκο ο Ηρόδοτος

ΚΟΥΝΑΒΟΙ

Η ημερομηνία της «πρώτης» των Κουνάβων

ΔΑΜΑΣΤΑ

Σε συζητήσεις στη Δαμάστα…