Νεκρός ο 31χρονος συνοριοφύλακας που αυτοπυροβολήθηκε – Δωρίζει τα όργανα η οικογένειά του

SHARE:

Κατέληξε ο 31χρονος συνοριοφύλακας που είχε αυτοπυροβοληθεί με το υπηρεσιακό του περίστροφο τα ξημερώματα της 3ης Σεπτεμβρίου και νοσηλευόταν όλο αυτό το διάστημα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.

Όπως αναφέρει το evros-news.gr, η οικογένεια του καταγόμενου από χωριό της Αλεξανδρούπολης αστυνομικού, ο οποίος υπηρετούσε στο Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας στο Χειμώνιο, παρά την τεράστια θλίψη της αποφάσισε να γίνει δωρεά των οργάνων του σε τρεις συνανθρώπους μας στη χώρα.

Ο 31χρονος άνδρας νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ωστόσο το διαμπερές τραύμα που έφερε στο κεφάλι τον κατέστησε εγκεφαλικά νεκρό, και η οικογένειά του αποφάσισε να προχωρήσει στη δωρεά οργάνων του.

Ειδικότερα, προς μεταμόσχευση θα διατεθούν η καρδιά, οι νεφροί και οι κερατοειδείς του αστυνομικού. Μια συγκινητική ενέργεια, που δείχνει μεγαλείο ψυχής και προσφοράς στον συνάνθρωπο.

Η διοίκηση του Π.Γ.Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης με ανακοίνωση της αναφέρεται στην συγκινητική αυτή δωρεά οργάνων και την κινητοποίηση που υπήρξε σε συνεργασία με την μεταμοσχευτική ομάδα του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων. Όπως αναφέρει:

«Σήμερα Παρασκευή στις 15/09/2023, στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, μετά από μαραθώνια προσπάθεια των ιατρών της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, του Αναισθησιολογικού Τμήματος, του Χειρουργείου, καθώς και της μεταμοσχευτικής ομάδας του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων, πραγματοποιήθηκε δωρεά οργάνων από ασθενή νοσηλευόμενο στη Μ.Ε.Θ..

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος που παρά την φόρτιση και τη θλίψη, με ενσυναίσθηση ανταποκρίθηκε στην έκκληση των ιατρών της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας και προσέφερε δώρα ζωής σε πάσχοντες, συναινώντας στην πραγματοποίηση της δωρεάς. Ευχή όλων είναι το παράδειγμά τους που βασίζεται στην ανιδιοτέλεια, τον ανθρωπισμό και την αγάπη για τον πάσχοντα συνάνθρωπο να ακολουθηθεί και από άλλους συνανθρώπους μας.

Τέλος η Διοίκηση του Π. Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει όλους τους Ιατρούς και Νοσηλευτές για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή έκβαση της δωρεάς».

πηγή newsbomb.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της ημέρας (27/6)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (26/6)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Συναγερμός στο Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εξωτερικό χώρο εργοστασίου στον Αϊ Γιάννη Χωστό

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΛΛΑΔΑ

Νεκρός 17χρονος σε αιματηρή συμπλοκή

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης – Τι δείχνει η τηλεόραση

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Τετάρτης – Τι δείχνει η τηλεόραση

ΔΙΕΘΝΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΝΕΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Σοκ: 21χρονος ποδοσφαιριστής εγκεφαλικά νεκρός μετά από ατύχημα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (23/6): Στη μάχη η Αγγλία και η Πορτογαλία

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΡΗΤΗ

Φωτιά κοντά στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΛΛΑΔΑ

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΡΗΤΗ

Τραγωδία σε φαράγγι της Κρήτης – 60χρονος έχασε την ζωή του

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (21/6): Το Μουντιάλ κυριαρχεί στο τηλεοπτικό πρόγραμμα