ΟΦΗ: Aποθεραπεία και έναρξη προετοιμασίας για το ματς με την ΑΕΚ

SHARE:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά τον αγώνα με τον Ιωνικό έκαναν το απόγευμα της Τρίτης (28/2) οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. 

Όσοι αγωνίστηκαν στο ματς με την ομάδα της Νίκαιας έκαναν αποθεραπεία, με το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους να περιλαμβάνει ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας, τελειώματα φάσεων και αγωνιστικό παιχνίδι.

Oι Juan Neira και Luiz Phellype συνέχισαν θεραπεία.  Επόμενη προπόνηση, η οποία θα είναι διπλή, έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τετάρτη (1/3). στις 10:30 το πρωί και στις 18:00 το απόγευμα με την απογευματινή προπόνηση να είναι ανοικτή για τα ΜΜΕ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Καταλήγει σε γάμο το φλερτ Εργοτέλη- Ποτουρίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι