Πήραν την πρώτη δόση από την ΕΡΤ οι ομάδες της Super League 2!

SHARE:

Η ΕΡΤ κατέβαλε την Πέμπτη την πρώτη δόση του τηλεοπτικού συμβολαίου στη Super League 2

Τα πρώτα έσοδα από το τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ έλαβαν την Πέμπτη οι ομάδες της Super League 2.

Όπως είχε ειπωθεί και στο πρόσφατο ΔΣ της λίγκας, η ΕΡΤ κατέβαλε την πρώτη δόση από τη συμφωνία.

Το μικτό ποσό είναι 1.243.720 ευρώ και με τις κρατήσεις (40.120 ευρώ υπέρ SL2, 10.030 ευρώ υπέρ ΕΠΟ, 100.300 ευρώ παρακράτηση φόρου), οι ΠΑΕ θα μοιραστούν 1.093.270 ευρώ.

Αυτό σημαίνει πως κάθε ΠΑΕ θα εισπράξει 36.442 ευρώ, ποσό που θα δώσει ανάσες, καθώς οι περισσότερες ομάδες βρίσκονται σε οριακό σημείο.

Πηγή: Onsports.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Έρχονται ανακοινώσεις στον Παναθηναϊκό Ηρακλείου…

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δεν προχωράει του Ν. Σουτζή στην ΑΕΝ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τιμήθηκε ο Νιόπλιας από την ομάδα που ξεκίνησε!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: “Έρχεται…” (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βέλγιο – Ιράν: Ένταση και… κίνητρο μας δίνουν το 1.95!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Προς Athens Kallithea ο Κοσμάς Τσιλιανίδης – Ποιος ο ρόλος του

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΑΟΚ: Νέα προσθήκη στο τεχνικό επιτελείο ο Μ. Τζανής

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τέλος και επίσημα από τον Γιούχτα ο Κ. Χανιωτάκης: «Ήταν μια περίοδος γεμάτη εμπειρίες και όμορφες στιγμές»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Ροναλντίνο: Ο Βραζιλιάνος μάγος συμφώνησε με τη Ραβένα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Ακόμη ένας πρώην παίκτης του ΟΦΗ κοντά στον Αστέρα Τρίπολης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Στο πλευρό του Αν. Αναστασιάδη και στον Γιούχτα σε ρόλο αναλυτή ο Μ. Λυκούδης

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Αν. Αναστασιάδης: “Γνωρίζω πολύ καλά την ευθύνη που συνοδεύει αυτή την επιλογή μου”