Πήραν την πρώτη δόση από την ΕΡΤ οι ομάδες της Super League 2!

SHARE:

Η ΕΡΤ κατέβαλε την Πέμπτη την πρώτη δόση του τηλεοπτικού συμβολαίου στη Super League 2

Τα πρώτα έσοδα από το τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ έλαβαν την Πέμπτη οι ομάδες της Super League 2.

Όπως είχε ειπωθεί και στο πρόσφατο ΔΣ της λίγκας, η ΕΡΤ κατέβαλε την πρώτη δόση από τη συμφωνία.

Το μικτό ποσό είναι 1.243.720 ευρώ και με τις κρατήσεις (40.120 ευρώ υπέρ SL2, 10.030 ευρώ υπέρ ΕΠΟ, 100.300 ευρώ παρακράτηση φόρου), οι ΠΑΕ θα μοιραστούν 1.093.270 ευρώ.

Αυτό σημαίνει πως κάθε ΠΑΕ θα εισπράξει 36.442 ευρώ, ποσό που θα δώσει ανάσες, καθώς οι περισσότερες ομάδες βρίσκονται σε οριακό σημείο.

Πηγή: Onsports.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 2

Aπό την Καλαμάτα στη Νίκη Βόλου ο Παμλίδης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣΦΑΙΣΤΟΣ

Έκλεισε με γιορτινή διάθεση η σεζόν για την Ακαδημία της Φαιστού