Στα ταμεία της ΕΠΟ μπήκαν 1,4 εκατομμύρια ευρώ από τη FIFA

SHARE:

Η ΕΠΟ ανακοίνωσε ότι μπήκαν στα ταμεία της συνολικά 1,4 εκατομμύρια ευρώ από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου.

Ένα σημαντικό ποσό μπήκε στα ταμεία της Ελληνικής Ομοσπονδίας ποδοσφαίρου όπως ενημέρωσε με σχετική ανακοίνωση η ίδια.

Συνολικά το ύψος των χρημάτων που έλαβε φτάνουν τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ και προήλθαν από την Παγκόσμιο Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου.

Συγκεκριμένα 800.000 ευρώ δόθηκαν για τις αμοιβές των διαιτητών της Super League 2, ενώ 600.000 ευρώ είναι μέρος της ετήσιας επιχορήγησης της Ομοσπονδίας.

Πηγή: sport24.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 2

Aπό την Καλαμάτα στη Νίκη Βόλου ο Παμλίδης