Τα συγχαρητήρια της διοίκησης του Χαϊδαρίου προς τον Ερμή Ζωνιανών για την άνοδο

SHARE:

Συγχαρητήρια επιστολή απέστειλε το διοικητικό συμβούλιο του Α.Ο Χαϊδαρίου προς την Ερμή Ζωνιανών για την νίκη στο μεταξύ τους ματς και την άνοδο στη Γ΄Εθνική. 

Πιο αναλυτικά: 

“Συγχαρητήρια για την νίκη, συγχαρητήρια για την άνοδο και ευχαριστούμε πολύ για την άψογη φιλοξενία που δεχθήκαμε. Υγεία σε όλους και καλή πορεία στη Γ Εθνική.

ΔΣ Α.Ο ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ” 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Δεν συνεχίζει στον Αετό Ανωγείων ο Κρανιωτάκης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

ΡΟΥΒΑΣ

“Γλεντάει” με Μανώλη Κονταρό στις 12/7 ο Ρούβας!

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Ενίσχυση με αμυντικό από τον Ατρόμητο για τον ΠΑΟΚρουσώνα!

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ανανέωσε με τον Ηρόδοτο ο Τσαγκαράκης

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Επιστροφή στον Ηρόδοτο για τον Αλ. Μαυραντωνάκη

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Κάτω από τα δοκάρια του Ηροδότου και τη νέα χρονιά ο Ζερβός

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Πήρε και Νικολακάκη ο Ηρόδοτος!

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ενίσχυση στην άμυνα με Ζέλιο για τον Ηρόδοτο!

Β ΕΠΣΗ

Πήρε και Τζούροβιτς η Snakes FC!