Τα συγχαρητήρια της διοίκησης του Χαϊδαρίου προς τον Ερμή Ζωνιανών για την άνοδο

SHARE:

Συγχαρητήρια επιστολή απέστειλε το διοικητικό συμβούλιο του Α.Ο Χαϊδαρίου προς την Ερμή Ζωνιανών για την νίκη στο μεταξύ τους ματς και την άνοδο στη Γ΄Εθνική. 

Πιο αναλυτικά: 

“Συγχαρητήρια για την νίκη, συγχαρητήρια για την άνοδο και ευχαριστούμε πολύ για την άψογη φιλοξενία που δεχθήκαμε. Υγεία σε όλους και καλή πορεία στη Γ Εθνική.

ΔΣ Α.Ο ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ” 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΡΩΜΑΝΟΣ

Μία επιστροφή και μία ανανέωση στον Ρωμανό

ΤΥΛΙΣΟΣ

Mε δυνατά φιλικά η προετοιμασία της Τυλίσου

ΤΥΛΙΣΟΣ

«Αρέσει» στην Τύλισο ο Ζερβάκης

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Ανθεστίων: Δίνει ευκαιρία σε ένα νέο πρότζεκτ κάτω από τα δοκάρια

ΜΟΧΟΣ

Μ. Κουγιός: «Πιστεύω πολύ στο πλάνο της ομάδας»

ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΙΠΙΔΙΤΟΥ

Ανανέωση με… σημασία για τον Ηρακλή Νιπιδιτού

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝΟ.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Επαναπροσέγγιση από ΟΦΑ σε Βερούσι – «Ζεστός» κι ο Ανθεστίων

ΜΟΧΟΣ

Συνεχίζει στον Μοχό ο Μ. Κουγιός

ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Δ. Ρουμπάκης: «Το ενδιαφέρον μου να βρεθώ κοντά στην ομάδα ήταν μεγάλο»

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ανακοίνωσε τον Κεφαλούκο ο Ηρόδοτος

ΚΟΥΝΑΒΟΙ

Η ημερομηνία της «πρώτης» των Κουνάβων

ΔΑΜΑΣΤΑ

Σε συζητήσεις στη Δαμάστα…