Το κάλεσμα της διοίκησης του Ανθεστίωνα για το παιχνίδι με τις Μοίρες

SHARE:

Κάλεσμα προς τον κόσμο της ομάδας για το αυριανό εντός έδρας ματς με τις Μοίρες στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής της Α1 ΕΠΣΗ έκανε με ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Ανθεστίωνα. 
 
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: 
 
“Επιστροφή στη δράση μετά τη διακοπή των πρωταθλημάτων και η επανεκκίνηση βρίσκει τον Α.Ο. Ανθεστίων να αγωνίζεται εντός έδρας. 
Η ομάδα μας υποδέχεται αύριο Τετάρτη (18/10, 16:00 μ.μ.) τις Μοίρες στο γήπεδο μας, σε ένα σημαντικό παιχνίδι για τη συνέχεια της Α1 ΕΠΣΗ.  Οι ποδοσφαιριστές και το και το τεχνικό επιτελείο κάνουν μεγάλη προσπάθεια και αξίζει να βρεθούμε στο πλευρό τους.   Όλοι στο γήπεδο, να ενισχύσουμε την προσπάθεια της ομάδας μας. 
 
Τετάρτη 18/10 (16:00) 
Ανθεστίων vs Μοίρες 
Γήπεδο Θραψανού” 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΜΙΝΩΙΚΗ

Σύντομα αποφασίζει για το μέλλον του ο Γιώργος Κουρουγκιαβούρης

Α.Ε. ΚΑΤΣΑΜΠΑ

O στόπερ και οι «μικροί» της ΑΕ Κατσαμπά

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Δεν συνεχίζει στον Αετό Ανωγείων ο Κρανιωτάκης

ΡΟΥΒΑΣ

“Γλεντάει” με Μανώλη Κονταρό στις 12/7 ο Ρούβας!

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Ενίσχυση με αμυντικό από τον Ατρόμητο για τον ΠΑΟΚρουσώνα!

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

“Παρελθόν” από τον Αετό Ανωγείων ο Τσέλιος

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Αετός Ανωγείων: Ενίσχυση στον “άσο” με προοπτική!

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός του Ανθεστίωνα – Συναντήσεις και… επόμενα βήματα!

ΜΟΧΟΣ

Ν. Ανεζίνης: «Η εμπιστοσύνη της ομάδας και το εξαιρετικό κλίμα έκαναν την απόφασή μου πολύ εύκολη»

ΔΕΙΛΙΝΑ

ΠΑΟ Δειλινών: Η ανακοίνωση για την Γ.Σ την 1η Ιουλίου

ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Μία… ανάσα από Ανδρουλάκη ο Αετός Ανωγείων