Το κάλεσμα της διοίκησης του Ανθεστίωνα για το παιχνίδι με τις Μοίρες

SHARE:

Κάλεσμα προς τον κόσμο της ομάδας για το αυριανό εντός έδρας ματς με τις Μοίρες στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής της Α1 ΕΠΣΗ έκανε με ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Ανθεστίωνα. 
 
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: 
 
“Επιστροφή στη δράση μετά τη διακοπή των πρωταθλημάτων και η επανεκκίνηση βρίσκει τον Α.Ο. Ανθεστίων να αγωνίζεται εντός έδρας. 
Η ομάδα μας υποδέχεται αύριο Τετάρτη (18/10, 16:00 μ.μ.) τις Μοίρες στο γήπεδο μας, σε ένα σημαντικό παιχνίδι για τη συνέχεια της Α1 ΕΠΣΗ.  Οι ποδοσφαιριστές και το και το τεχνικό επιτελείο κάνουν μεγάλη προσπάθεια και αξίζει να βρεθούμε στο πλευρό τους.   Όλοι στο γήπεδο, να ενισχύσουμε την προσπάθεια της ομάδας μας. 
 
Τετάρτη 18/10 (16:00) 
Ανθεστίων vs Μοίρες 
Γήπεδο Θραψανού” 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΜΟΙΡΕΣ

Εμπειρία και ποιότητα στα άκρα για την ΑΕ Μοιρών με Στέλιο Γεμιστό

ΜΟΙΡΕΣ

Σημαντική ενίσχυση στη μεσαία γραμμή με Γιάννη Τσατσάκη η ΑΕ Μοιρών

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ανδρικάκης & Μαρής και τη νέα χρονιά στον ΑΣΑΒ

ΜΙΝΩΙΚΗ

Επίσημο: Παίκτης της Μινωικής ο Γ. Τσέρος

ΡΩΜΑΝΟΣ

Ενίσχυση στα “φτερά” με Σαϊτάκη για τον Ρωμανό

ΜΙΝΩΙΚΗΖΑΡΟΣ

Αποχώρησε από τον Ζαρό ο Τσέρος – Προ των πυλών της Μινωικής

ΜΙΝΩΙΚΗ

Στην τελική ευθεία ο μεταγραφικός σχεδιασμός της Μινωικής

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

ΠΑΟ Κρουσώνα: Το συγκινητικό «αντίο» στον Γ. Καλομοίρη

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Ανθεστίων: Στο Θραψανό το απόγευμα ο Χωματάς – Ξεκινάει ο σχεδιασμός

ΜΟΧΟΣ

Σταθερά στον Μοχό ο Χρήστος Στεφανάκης

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Μερτίρι: “Πιστεύω ότι η ομάδα αξίζει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο τη φετινή σεζόν”

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Στον ΠΑΝΟΜ ο Χρήστος Μερτίρι!