Χρ. Μανδάς: “Δουλειά μας είναι να μπαίνουμε στο γήπεδο και να τα δίνουμε όλα” (Video)

SHARE:

Στην ανάγκη της κατάκτησης ενός θετικού αποτελέσματος που θα βοηθήσει βαθμολογικά και αγωνιστικά την ομάδα στάθηκε ιδιαίτερα ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Χρήστος Μανδάς στις δηλώσεις που έκανε στην κάμερα του ΟΦΗ TV για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Άρη. 

Παράλληλα ο νεαρός τερματοφύλακας του ΟΦΗ που έχει καθιερωθεί κάτω από τα δοκάρια της κρητικής ομάδας επισήμανε ότι ανεξάρτητα από την αλλαγή προπονητή δουλειά του ίδιου και των συμπαικτών του είναι να μπαίνουν στο γήπεδο και να τα δίνουν όλα για ένα θετικό αποτέλεσμα.

Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις του Χρ. Μανδά στο παρακάτω βίντεο: 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Καταλήγει σε γάμο το φλερτ Εργοτέλη- Ποτουρίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι