Έπαιξε βασικός Έλληνας στον Άρη μετά από 13 μήνες και 39 ματς!

SHARE:

Για πρώτη φορά, ύστερα από 13 μήνες και 39 διαφορετικά ματς στο πρωτάθλημα, ο Άρης χρησιμοποίησε Έλληνα ποδοσφαιριστή στο αρχικό σχήμα.

Μάλιστα, η προηγούμενη φορά ήταν ξανά με αντίπαλο τον ΠΑΣ Γιάννινα, στην ήττα με 2-0 στους «Ζωσιμάδες» τον Φεβρουάριο του 2022.

Και τότε ο Μάριος Σιαμπάνης είχε υπερασπιστεί την κίτρινη εστία, όμως μπροστά ήταν ο Δημήτρης Μάνος.

Αν, λοιπόν, ο Τόλης Τερζής δεν ξεκινούσε τον Έλληνα κίπερ απέναντι στους Ηπειρώτες, τότε οι Θεσσαλονικείς θα έκλειναν μία κανονική διάρκεια πρωταθλήματος χωρίς να έχουν ξεκινήσει με Έλληνα παίκτη στην ενδεκάδα τους.

 

ΠΗΓΗ: FILATHLOS.GR

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ενίσχυση στην επίθεση με Νοκάι για τον Εργοτέλη

SUPER LEAGUE 1

Στον ΠΑΟΚ και επίσημα ο Λίσι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗΟ.Φ.Α.Μ.

Xόρεψε και τίμησε ο Ο.Φ.Α.Μ (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Αυτή η ομάδα από την Ελλάδα θέλει τον Πρ. Βούρο

Γ ΕΘΝΙΚΗΠ.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΟΑ: Κράτησε και τον Μιχαλανδρέα Νύκταρη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗ

Παραμένει στον πάγκο των Τρικάλων ο Ν. Μπαδήμας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Επίσημη πρόταση του Ηρακλή στον Λορέντζο Ινσίνιε !

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

O Φούντας , ο Σαμόλης και τα πανηγύρια στα αποδυτήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου (Video)

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τριπλή ανανέωση στον Γιούχτα μετά την παραμονή του Δημ. Μάνου

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: Αδειάζει η κλεψύδρα για Σαλσέδο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το επόμενο βήμα του Κ. Τσιλιανίδη στην προπονητική

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΕΘΝΗ

Μουντιάλ 2026: Στο 99,54% η πληρότητα στα γήπεδα