Αυτό ήταν το τελευταίο παιχνίδι που έπαιξε ο ΟΦΗ στο Παγκρήτιο Στάδιο (Video)

SHARE:

O ΟΦΗ μετά από 16 ολόκληρα χρόνια επιστρέφει στο Παγκρήτιο Στάδιο το οποίο θα αποτελέσει την έδρα του για τα επόμενα δέκα χρόνια. 

Τελευταία φορά που είχε παίξει στο Παγκρήτιο Στάδιο ο ΟΦΗ ήταν την ποδοσφαιρική σεζόν 2008-2009 που έπεσε μετά από αρκετά χρόνια από την Α΄ στη Β΄Εθνική με το τελευταίο παιχνίδι της κρητικής ομάδας να γίνεται στις 12 Απριλίου του 2009 με αντίπαλο τον συμπολίτη Εργοτέλη το οποίο έληξε ισόπαλο 0-0.

Δείτε το βίντεο από το τελευταίο ματς του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο Στάδιο με αντίπαλο τον Εργοτέλη: 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Καταλήγει σε γάμο το φλερτ Εργοτέλη- Ποτουρίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι