Γιάσμινκο Βέλιτς: “Ήταν η χειρότερη φετινή μας εμφάνιση κόντρα στο Βόλο”

SHARE:

Ως το χειρότερο φετινό παιχνίδι του Λεβαδειακού χαρακτήρισε το ματς με το Βόλο όπου η ομάδα του ηττήθηκε με 0-3 ο προπονητής της ομάδας της Βοιωτίας Γιάσμινκο Βέλιτς στις δηλώσεις που έκανε μετά το τέλος του αγώνα 

Αναλυτικά η δήλωση του προπονητή του Λεβαδειακού αναφέρει: 

«Ήταν το χειρότερο μας παιχνίδια τη φετινή χρονιά. Η ομάδα δεν είχε καθόλου συνοχή σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Η ευθύνη για την ήττα είναι δικιά μου. Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολη. Είμαστε μέσα στο γκρουπ των ομάδων που παλεύει για την παραμονή στη κατηγορία. Σήμερα χάθηκε μια μάχη αλλά όχι ο πόλεμος.

Είχαμε μεγάλες αποστάσεις μέσα στο γήπεδο, ήμασταν μακριά από τους αντιπάλους μας στις πρώτες και τις δεύτερες μπαλιές. Φάγαμε γκολ από στημένη φάση και δεν είχαμε καθόλου συνοχή. Η ευθύνη είναι δικιά μου».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Έρχονται ανακοινώσεις στον Παναθηναϊκό Ηρακλείου…

SUPER LEAGUE 1

Στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό και ο Πένια!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δεν προχωράει του Ν. Σουτζή στην ΑΕΝ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τιμήθηκε ο Νιόπλιας από την ομάδα που ξεκίνησε!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: “Έρχεται…” (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βέλγιο – Ιράν: Ένταση και… κίνητρο μας δίνουν το 1.95!

SUPER LEAGUE 1

Τέλος στο… σίριαλ Τσάπρα – Αυτή η ομάδα τον έκανε δικό της!

ΔΙΕΘΝΗ

«Προχωράει του Μανδά στη Φιορεντίνα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Προς Athens Kallithea ο Κοσμάς Τσιλιανίδης – Ποιος ο ρόλος του

SUPER LEAGUE 1

Αστέρας Τρίπολης: Επόμενος στόχος ο Κούτρης

Π.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΑΟΚ: Νέα προσθήκη στο τεχνικό επιτελείο ο Μ. Τζανής

SUPER LEAGUE 1

Έρχεται την Κυριακή στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό ο Ι. Πένια