Γ. Μανουσάκης: “Aπογοητευμένοι που δεν κερδίσαμε” (Video)

SHARE:

Απογοητευμένος που η ομάδα του δεν κατάφερε να κερδίσει τον ΟΦΗ και να πάρει την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος δήλωσε μετά το τέλος του παιχνιδιού ένας εκ των σκόρερ των Χανίων ο Ηρακλειώτης επιθετικός Γιώργος Μανουσάκης. 

Αναλυτικά στην τοποθέτηση του μετά το παιχνίδι επισήμανε: 

“Παίζαμε κόντρα σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Στο πρώτο μέρος είχαμε ανταγωνιστική εικόνα και δεχτήκαμε δυο γκολ από λάθη. Στο δεύτερο μέρος διεκδικήσαμε την πρόκριση κάναμε τρία γκολ, φτιάξαμε φάσεις και είμαστε απογοητευμένοι που δεν κερδίσαμε.

Η εμφάνιση μας είχε θετικά στοιχεία και αρνητικά. Μας δίνει αυτοπεποίθηση και πιστεύαμε στην πρόκριση από την αρχή γι’ αυτό και είμαστε απογοητευμένοι”. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

Γ ΕΘΝΙΚΗ

Ολοκληρώθηκε το μεγάλο “μπαμ” – Σε ομάδα Γ’ Εθνικής ο Μεγιάδο!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΜΠΑΣΚΕΤΟΦΗ

Στον τελικό του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων ο ΟΦΗ!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

ΧΑΝΙΑ

Ολοκληρώνεται το “παζλ” των Χανίων – Μένουν λίγες προσθήκες και οι ανακοινώσεις!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΧΑΝΙΑ

Επίσημο του Νιόπλια στα Χανιά

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης