Στο ΒΑΚ βρέθηκαν σήμερα οι μαθητές του 41ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου όπου έπαιξαν ποδόσφαιρο συνομίλησαν με τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ και παρέλαβαν αυτόγραφα.
Δείτε το σχετικό βίντεο της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Στο ΒΑΚ βρέθηκαν σήμερα οι μαθητές του 41ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου όπου έπαιξαν ποδόσφαιρο συνομίλησαν με τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ και παρέλαβαν αυτόγραφα.
Δείτε το σχετικό βίντεο της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Οι ειδήσεις στο Google News