Με τον Ιούνιο να οδεύει προς το τέλος του και τις διακοπές των παικτών του ΟΦΗ σιγά σιγά να τελειώνουν η κρητική ομάδα μετράει αντίστροφα για την έναρξη της προετοιμασίας με την πρώτη προπόνηση να έχει οριστεί στις 6 Ιουλίου στο ΒΑΚ.
Μια έναρξη προετοιμασίας όπου δεδομένα θα έχουμε ένα νέο πρόσωπο και αυτό δεν είναι άλλο από τον Ανδρέα Μπουχαλάκη που ανακοινώθηκε και επίσημα από τον ΟΦΗ πριν μερικές ημέρες.
Η αλήθεια είναι ότι η μεταγραφική δραστηριότητα του ΟΦΗ σε ότι έχει να κάνει με την ενίσχυση του κινείται για τα δεδομένα της νέας σεζόν σε πολύ χαμηλά ποσοστά όσον αφορά το κομμάτι των ανακοινώσεων γιατί προφανώς ο Χρήστος Κόντης σε συνεργασία με τον Χρήστο Καρυπίδη έχουν επαφές με τους υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους.
Προφανώς και στις 23 Ιουνίου δεν έχει κανείς την απαίτηση να ολοκληρώσει ο ΟΦΗ τις 6-7 κινήσεις επιπλέον που θέλει να κάνει για να αναβαθμίσει ποιοτικά και ποσοτικά το ρόστερ του αλλά και το να έχουμε φτάσει σε αυτή την ημερομηνία και να έχει γίνει 1 μόλις μεταγραφή σε μια Ευρωπαϊκή χρονιά που ο ΟΦΗ πρέπει να παρουσιαστεί με υψηλό βαθμό ετοιμότητας σε όλα τα επίπεδα δεν είναι και ότι καλύτερο.
Και δεν είμαι από αυτούς που λένε μα ο κόσμος θέλει και μεταγραφές για να πάρει διαρκείας. Αυτοί που είναι να πάρουν διαρκείας και να στηρίξουν την ομάδα θα το κάνουν και ήδη το έχουν κάνει αρκετοί σε μεγάλο βαθμό. Απλά και οι μεταγραφές ειδικά αν είναι και ηχηρές είναι αυτές που κάποιες φορές κάνουν το γκελ στον κόσμο για να αγοράσει το διαρκείας του για τη νέα σεζόν.
Άλλες χρονιές όπου ο ΟΦΗ χρειαζόταν λιγότερες μεταγραφικές προσθήκες, σε αυτή την χρονική περίοδο και χωρίς να έχει τρεις διοργανώσεις να ανταπεξέλθει τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2026 είχε πραγματοποιήσει τουλάχιστον 2-3 κινήσεις μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Το ζητούμενο λοιπόν για τον ΟΦΗ είναι στις 6 Ιουλίου που θα γίνει η πρώτη προπόνηση της ομάδας ο Μπουχαλάκης να μην αποτελεί την εξαίρεση του κανόνα στο μεταγραφικό σχεδιασμό της ομάδας αλλά να έχουν προστεθεί τουλάχιστον άλλα 2-3 νέα πρόσωπα για να έχει να δει κάτι και ο κόσμος βρε αδερφέ στην πρώτη προπόνηση της νέας σεζόν.
Είναι και αυτός μέρος της αρχής μιας ποδοσφαιρικής χρονιάς που μπορεί να αλλάξει την ιστορία του ΟΦΗ για τα επόμενα χρόνια.
Υ.Γ Το γράφω με όλη την καλή διάθεση που έχω και την αύρα για μια καλή σεζόν τη νέα αγωνιστική περίοδο. Καλή η περιφορά του Κυπέλλου του ΟΦΗ σε αρκετά μέρη στην Κρήτη και στην Αθήνα αλλά αν μείνουμε στις δάφνες της κατάκτησης του Κυπέλλου κινδυνεύουμε να βλέπουμε το δέντρο και να χάσουμε το δάσος.