Συζητήθηκε σήμερα στην Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ η πρόταση για επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος με την παρουσία ξένων στο VAR.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Μάκης Γκαγκάτσης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «και με τους ξένους ρέφερι υπάρχει μεγάλη τοξικότητα ακόμη κι όταν έρχονται ελίτ διαιτητές», τασσόμενος υπέρ της επιστροφής των Ελλήνων στα μεγάλα ματς.
Από την πλευρά του Ολυμπιακού ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Κώστας Καραπαππάς, επισήμανε μεταξύ άλλων: «Οι ξένοι διαιτητές έρχονται και φεύγουν. Μπορεί να κάνουν λάθη και μένουν πάντα ατιμώρητοι, δεν τους ελέγχει κανείς. Σφυρίζουν ανάλογα με το πώς θυα ξυπνήσουν το πρωί.»
Ο εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού, Λεωνίδας Μπουτσικάρης ανέφερε: «Οι ξένοι έχουν ατιμωρησία, μπορεί να αλλοιώσουν το αποτέλεσμα ενός αγώνα, αλλά δεν θα πάνε σπίτι τους. Θέλουμε ένα χρονοδιάγραμμα για το αν αυτή η διαδικασία θα γίνει δυναμικά ή, πιο ήπια.»
Οι εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ απέφυγαν να πάρουν θέση επί του θέματος. Όπως είχε αποκαλύψει το monobala.gr, ο Γκαγκάτσης τους ζήτησε να ρωτήσουν τους ιδιοκτήτες των ομάδων τους και να απαντήσουν στην επόμενη συνεδρίαση.
Τότε θα παρουσιατσεί αναλυτική έκθεση του Λανουά για το συγκεκριμένο θέμα και θα παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Πηγή: monobala.gr