Μία νέα πρόκληση στην ποδοσφαιρική του πορεία ανοίγεται μπροστά στον Στέλιο Γεμιστό, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στις Μοίρες.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής μίλησε στο Primesport.gr για τους λόγους που τον οδήγησαν στη συγκεκριμένη επιλογή, αναφέρθηκε στις φιλοδοξίες που υπάρχουν για τη νέα αγωνιστική περίοδο, ενώ δεν παρέλειψε να στείλει το δικό του μήνυμα προς την ομάδα των Ζωνιανών, με την οποία συνδέθηκε για πολλά χρόνια.
Για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του και τις προσδοκίες του ενόψει της νέας σεζόν, δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το νέο μου ξεκίνημα στην ομάδα των Μοιρών. Το φιλόδοξο πρότζεκτ που μου παρουσίασαν ο πρόεδρος της ομάδας, κ. Κυριακάκης, και ο προπονητής, κ. Λεκάκης, ήταν οι κύριοι λόγοι που αποφάσισα να ενταχθώ στο σωματείο.
Από τη νέα χρονιά ευελπιστώ να είμαστε εμείς αυτοί που θα πανηγυρίσουμε στο τέλος το πρωτάθλημα και την άνοδο στην Α1.»
Για την ομάδα των Ζωνιανών σημείωσε:
«Τέλος, θέλω να ευχηθώ στην ομάδα των Ζωνιανών τα καλύτερα. Είμαι σίγουρος ότι θα βρει τον δρόμο της και, όσο κι αν με στεναχωρεί όλο αυτό, καθώς πέρασα μια ολόκληρη ζωή σε αυτό το σωματείο, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και για εμένα. Δεν λέμε αντίο, αλλά εις το επανιδείν.
Καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλους, με υγεία και μακριά από τραυματισμούς».