Την φανέλα του Κόρακα θα συνεχίζει να φοράει ο Γιώργος Πιλατάκης και αυτή τη σεζόν, με τον νεαρό ποδοσφαιριστή να εκφράζει την ικανοποιήσή του για την παραμονή του στην ομάδα της Πόμπιας.
Ο ικανός αμυντικός μίλησε στο Primesport.gr και αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν να πει το «ναι» για την παραμονή του στο σωματείο, καθώς και σε όσα φιλοδοξεί να πετύχει τη νέα σεζόν.
Για τη συνέχιση της παρουσίας του στον Κόρακα, δήλωσε:
«Η παραμονή μου στον Κόρακα ήταν μονόδρομος. Θέλω να παίξω και άλλη χρονιά με τον Κόρακα στην Α2, γιατί μέσα από αυτό αποκτώ εμπειρίες, γίνομαι καλύτερος και παλεύω για την ομάδα του χωριού μου.»
Για τους στόχους του ενόψει της νέας σεζόν, σημείωσε:
«Οι στόχοι μου για τη νέα σεζόν είναι οι ίδιοι. Να βοηθήσω την ομάδα μου με όποιον τρόπο μπορώ, κάνοντας εμάς, τους ανθρώπους που τρέχουν για την ομάδα αλλά και τους φιλάθλους μας χαρούμενους.»