Στον πάγκο του Παναθηναϊκού Ηρακλείου θα κάθεται και τη νέα χρονιά ο Χρήστος Μουρτζάκη, που ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «πράσινους». Ο Βασίλης Παπαδάκης, αντίθετα, δε θα είναι στο πλευρό του, καθώς έχει αυξημένες υποχρεώσεις με την ακαδημία.
Η ανακοίνωση:
«Μετά την δύσκολη χρονιά που πέρασε η ομάδα μας και είχε σαν αποτέλεσμα τον υποβιβασμό στην Β κατηγορία Ηρακλείου το Δ.Σ. του Π.Ο. Ηρακλείου αποφάσισε να συνεχίσει την συνεργασία μόνο με τον Κο Μουρτζάκη σαν 1ο προπονητή στη 1η ομάδα.
Ο οργανισμός Π.Ο.Η. συνεργάζεται με τον Κο Μουρτζάκη για 4η χρονιά και φέτος θα είναι για πρώτη φορά μόνος στον πάγκο της 1ης ομάδας μιας και ο Κος Παπαδάκης Β. αποχώρισε από αυτόν λόγο του δύσκολου προγράμματος που έχει και με την ακαδημία της ομάδας. Τον ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες του όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε να συνεχίσει το θαυμάσιο έργο του στις ακαδημίες.
Καλή συνέχεια Βασίλη…
Ο Κος Μουρτζάκης αφού μίλησε με την διοίκηση ξεκίνησε αμέσως το χτίσιμο της νέας ομάδας και ευχόμαστε να την οδηγήσει σε καινούργιες επιτυχίες…
Καλή επιτυχία Χρήστο …
Τέλος να ευχηθούμε στον τεχνικό διευθυντή του Π.Ο. Ηρακλείου Κο Μαρταβατζή Γ. “Καλή Ανάρρωση” μετά το πρόβλημα υγείας που τον απασχόλησε το τελευταίο διάστημα…. Περαστικά Γιώργο”