Παίκτης της Νίκης Βόλου θα παραμείνει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Τριαντάφυλλος Πασαλίδης που ανανέωσε σήμερα την συνεργασία του με την ομάδα της Μαγνησίας.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
“Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την παραμονή του Τριαντάφυλλου Πασαλίδη στην ομάδα μας για την αγωνιστική περίοδο 2026-27.
O 29χρονος (19/07/1996) Έλληνας κεντρικός αμυντικός θα συνεχίσει να φορά τα κυανόλευκα για 2η σερί σεζόν, έχοντας καταγράψει πέρυσι 5 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Super League 2, όλες τους στα playoffs.
Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου εύχεται στον Τριαντάφυλλο υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας τη νέα αγωνιστική σεζόν.”
Μιλώντας στο nikifc.gr για την ανανέωση του συμβολαίου του, ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης σχολίασε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φορέσω και τη νέα σεζόν την φανέλα της Νίκης Βόλου. Όλοι μαζί, ομάδα, διοίκηση και κόσμος, πρέπει ενωμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να πετύχουμε όλους μας τους στόχους. Ανυπομονώ να σας δω όλους ξανά από κοντά».