Ο Νίκος Μυλωνίδης αποχαιρετά τον Ερμή Ατσαλένιου, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο παρουσίας στον Ερμή Ατσαλένιου. Ο νεαρός τεχνικός, που αναμένεται να συνεχίσει την πορεία του στον Γιούχτα ως συνεργάτης του Ανέστη Αναστασιάδη, θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί του τη φετινή χρονιά.
Ένας κύκλος ολοκληρώνεται για τον Νίκο Μυλωνίδη στον Ερμή Ατσαλένιου. Ο νεαρός προπονητής, που συνέβαλε στην ποδοσφαιρική και προσωπική εξέλιξη των νεαρών αθλητών της ομάδας, αποχαιρέτησε με συγκινητικά λόγια τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς και τους ανθρώπους του ΠΟΑ.
Παράλληλα, ο Μυλωνίδης ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της προπονητικής του πορείας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να αποτελέσει συνεργάτη του Ανέστη Αναστασιάδη στον Γιούχτα τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Στο μήνυμά του ανέφερε:
«Με το πέρας της φετινής αγωνιστικής χρονιάς θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του ΠΟΑ που μου έδωσε τη δυνατότητα να είμαι προπονητής της ομάδας του Ερμή Ατσαλένιου. Κάναμε μία ποδοσφαιρική χρονιά όπου οι παίκτες μας κέρδισαν πολλά περισσότερα από το τελικό αποτέλεσμα των αγώνων. Κέρδισαν μοναδικές εμπειρίες που θα τις κουβαλούν στην υπόλοιπη ζωή τους και το μέλλον τους ανήκει.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Εις το επανιδείν».