Η ΑΕ Κατσαμπά θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο Γήπεδο Πανεπιστημίου και κατά την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, με τη διοίκηση του συλλόγου να εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες της προς τη Μινωική για τη συνεργασία και τη φιλοξενία που παρέχει τα τελευταία χρόνια.
Με ανακοίνωσή της, η ΑΕ Κατσαμπά γνωστοποίησε ότι και τη νέα αγωνιστική περίοδο θα χρησιμοποιεί ως έδρα το Γήπεδο Πανεπιστημίου, συνεχίζοντας τη συνεργασία της με τη Μινωική.
Οι άνθρωποι της ΑΕΚ ευχαρίστησαν τη διοίκηση της Μινωικής για τη στήριξη και τη φιλοξενία, καθώς για ακόμη μία χρονιά η ομάδα θα δίνει εκεί τους εντός έδρας αγώνες της.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη εξασφαλίζει τη συνέχεια και τη σταθερότητα για τον σύλλογο ενόψει της νέας σεζόν, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει τις άριστες σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στα δύο σωματεία.
Στο σχετικό μήνυμα που δημοσίευσε η ΑΕ Κατσαμπά αναφέρεται πως η ομάδα θα έχει ως έδρα το Γήπεδο Πανεπιστημίου και τη σεζόν 2026-2027, εκφράζοντας παράλληλα τις ευχαριστίες της προς τη Μινωική για την πολύτιμη συνεργασία.
Η κίνηση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει το καλό κλίμα που επικρατεί μεταξύ των δύο ιστορικών συλλόγων του ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου, με κοινό στόχο την εύρυθμη λειτουργία και την ανάπτυξη του τοπικού αθλητισμού.