Ο Βασίλης Ανδριανάκης θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Κοροίβου και τη νέα αγωνιστική περίοδο, παραμένοντας στο ρόστερ της ομάδας.
Ο ικανός ποδοσφαιριστής, μίλησε στο Primesport.gr και αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν να παραμείνει στο σωματείο, στο οικογενειακό κλίμα που επικρατεί, αλλά και στους στόχους της νέας σεζόν.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για τη παραμονή του στην ομάδα των Αγίων Παρασκιών:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στον Κόροιβο για ακόμα μια χρονιά. Από πρώτη στιγμή στην ομάδα μπορώ να πω ότι αισθάνομαι πραγματικά σαν στο σπίτι μου. Η απόφαση να παραμείνω ήταν εύκολη, καθώς υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη με τη διοίκηση, το προπονητικό επιτελείο και τους ανθρώπους της ομάδας.
Ένας ακόμη σημαντικός λόγος είναι το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στον Κόροιβο. Με τα παιδιά έχουμε χτίσει πολύ καλές σχέσεις όλα αυτά τα χρόνια εντός και εκτός του γηπεδου, κάτι που επαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου.»
Για τις προσδοκίες του ενόψει της νέας σεζόν:
«Από τη νέα σεζόν περιμένω να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί σε ενα απαιτητικό πρωτάθλημα, να δουλέψουμε σκληρά ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας, έχοντας μια καλή πορεία, παίζοντας ωραιο ποδόσφαιρο. Προσωπικά, θέλω να βοηθήσω την ομάδα με όλες μου τις δυνάμεις και να συμβάλλω ώστε να έχουμε μια πετυχημένη χρονιά δίνοντας χαρά σε εμάς και στον κόσμο του Κοροίβου.
Εύχομαι μια καλή σεζόν σε όλες τις ομάδες με ωραίο ποδόσφαιρο και χωρίς τραυματισμούς.»