Μετά από αρκετά χρόνια αποχής από τις δημόσιες τοποθετήσεις του, τουλάχιστον στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, ο Μάγκεντ Σάμι θέλησε να αποχαιρετήσει τον Τάκη Γκώνια, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 54 ετών, ύστερα από σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Ο άλλοτε ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Εργοτέλης εμφανώς συγκινημένος, μίλησε στο Primesport.gr για τον άνθρωπο και τον προπονητή που εκτιμούσε όσο λίγους.
Μεταξύ άλλων, χαρακτήρισε τον Τάκη Γκώνια ως τον καλύτερο προπονητή με τον οποίο συνεργάστηκε ποτέ, τονίζοντας πως άλλαξε τον τρόπο που παιζόταν στην Αίγυπτο το ποδόσφαιρο, από τη στιγμή που βρέθηκε στην τεχνική ηγεσία της Wadi Degla FC.
Ο Μάγκεντ Σάμι αναφέρθηκε στην στενή φιλία του με τον Τάκη Γκώνια, εκφράζοντας την συμπαράσταση και τα συλλυπητήρια του στους οικείους του για την απώλειά του.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Τάκης Γκώνιας ο εξαιρετικός Έλληνας προπονητής που άλλαξε το ποδόσφαιρο όπως παιζόταν στην Αίγυπτο. Απολάμβανα να μαθαίνω από εκείνον στα 2,5 χρόνια που ήμασταν μαζί, μέχρι την αποχώρησή του. Ήταν ο καλύτερος προπονητής που συνεργάστηκα ποτέ και στο τέλος γίναμε καλοί φίλοι. Προσεύχομαι για την αιωνιότητά του και εκφράζω τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια και τους φίλους του.»